خانه / دسته‌بندی نشده / نحوه ختم صلوات برای رواشدن تمام خواسته و حاجات

نحوه ختم صلوات برای رواشدن تمام خواسته و حاجات

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به نحوه ختم صلوات برای رواشدن تمام خواسته و حاجات پرداخته ایم. برای حاجت رواشدن و رفع تمام نیازها و خواسته ها ختم مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

نحوه ختم صلوات برای رواشدن تمام خواسته و حاجات,طریقه ختم بسیار مجرب صلوات برای برآورده شدن حاجت ها,نحوه ختم صلوات برای حاجت,طریقه ختم صلوات مخصوص حاجت روایی,صلوات مخصوص طلب حاجت,برآورده شدن حاجت ها با ختم صلوات,روش سریع الاجابه ختم صلوات,خواص و فوائد ختم صلوات

نحوه ختم صلوات برای رواشدن تمام خواسته و حاجات

یکی از ختومات بسیار مجرب این است که :

۱۳۳ مرتبه به باب الحوائج عباس بن علی (ع) صلوات هدیه کند.مدت این ختم را ۱۳۳روزیا ۴۰روز یا ۲۱ روز فرموده اند که اغلب بر همان روزهای اول به نتیجه می رسد.

و نیز به فاطمه ام البنین،مادرحضرت ابوالفضل العباس (ع)توسل بجوید و به مدت چهل روزهر روز ۱۳۵ صلوات به روح آن مخدره هدیه نماید. این عمل مجرب است.

 ختم صلوات بسیار مجرب

۱۴۰۰ صلوات نذر حضرت باب الحوائج موسی بن جعفر (علیه السلام) برای برآورده شدن حوائج مشروعه بسیار موثر است. – این عمل بسیار مجرب است-

ثواب صد بار صلوات بر پیامبر صلى الله علیه و آله در روز جمعه

امام رضا علیه السلام نقل مى نمایند که رسول خدا صلى الله علیه و آله فرمودند: کسى که در روز جمعه صد بار بر من صلوات بفرستد، خداوند شصت حاجت او را بر آورده مى نماید: سى حاجت مربوط به دنیا و سى حاجت مربوط به آخرت .

طریقه ختم بسیار مجرب صلوات برای برآورده شدن حاجت ها

حضرت صادق علیه السلام فرمود: مردى نزد پیغمبر صلى الله علیه و آله آمد عرض کرد: اى رسول خدا من یک سوم صلواتم را براى شما قرار دهم ، نه بلکه نیمى از صلواتم را مخصوص شما گردانم ، نه بلکه تمامى آن را از آن شما گردانم ، رسول خدا صلى الله علیه و آله فرمود: در این صورت خرج و معونه دنیا آخرت تو کفایت شود، در این هنگام مردى عرضه داشت : خدا تو را نیکى دهد، چگونه دعایش را به او اختصاص مى دهد؟ امام صادق علیه السلام فرمود: چیزى از خدا نمى خواهد، مگر این که قبل از آن بر محمد و آل محمد صلوات مى فرستد.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *