خانه / دسته‌بندی نشده / نحوه و دستور احضار موکلین و ارواح با سوره یاسین

نحوه و دستور احضار موکلین و ارواح با سوره یاسین

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به نحوه و دستور احضار موکلین و ارواح با سوره یاسین  پرداخته ایم. برای دعوت و احضار موکلین و ارواح مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

نحوه و دستور احضار موکلین و ارواح با سوره یاسین ,احضار موکلین و ارواح با سوره یاسین – دعوت موکلین قدرتمند سوره یاسین,موکلین سوره یس,روش احضار موکل سوره یس,روش دعوت موکلین سوره یس,موکلین و فرشته های سوره یس,احضار و دعوت موکلین سوره یس

نحوه و دستور احضار موکلین و ارواح با سوره یاسین 

یکی از شاگردان آیت الله حاج شیخ مجتبی قزوینی، فردی بود به نام سروقدی که در مشهد زندگی می کرد. روزی ما خدمت ایشان رسیدیم و صحبت از احضار ارواح، میزگرد و چرخیدن آن و چیزهایی را که افراد توسط آن آگاه می شوند به میان آمد.

ایشان گفتند:

این قبیل کارها در اصل، اساس صحیح ندارد و اصل این امور و انجام همه این کارها با «سوره یاسین» میسر است. در همان مجلس، ایشان به ما دستوری دادند و  گفتند: «سوره یاسین» را تا آیه «وجعلنا من بین ایدیهم سداً و من خلفهم سداً» بخوانید و قبل و بعد از آن صلوات بفرستید آن وقت انگشت خود را روی نعلبکی که روی استکان قرار دارد و درون سینی است، بگذارید، در خواهید یافت که سینی به گردش در می آید.

بعد از این دستورالعمل بارها و بارها ما آن را آزمودیم و عمل کردیم و جواب گرفتیم و اخباری از آن بدست آوردیم.

در زمان گذشته که علم پیشرفت چندانی نداشت، فهمیدن و دانستن این که جنین خانم باردار پسر است یا دختر کار آسانی نبود و ما با سوره مبارکه یاسین برای اطرافیان خودمان مکرر جواب گرفته بودیم که مثلاً جنین پسر است و در واقعیت هم همان طور معلوم می شد.

آقای سروقدی می فرمودند:

یاسین دو نوع موکل و مأمور دارد، موکلینی از نوع فرشتگان و موکلینی از نوع اجنه.

اعمالی از قبیل چرخاندن سینی و خبرهای این چنینی، به مامورین جنی مربوط می شد که این کارها را انجام می دادند.

غرض از نقل این خاطره این بود که از یاسین همه کار می آید؛ البته انسان باید به خدمت استاد شایسته و اهل حقیقت راه یابد.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *