خانه / ابطال طلسم / نحوه و روش باطل کردن طلسم بستن بخت دختران

نحوه و روش باطل کردن طلسم بستن بخت دختران

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به نحوه و روش باطل کردن طلسم بستن بخت دختران پرداخته ایم. برای باطل کردن طلسم بخت دختران مجرد دعا و مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

نحوه و روش باطل کردن طلسم بستن بخت دختران ,دعای باطل طلسم بخت دختر,دعای باطل کننده طلسم بخت دختر,روش و نحوه باطل کردن طلسسم بخت دختر,طلسم بخت گشایی بخت دختر,طلسم باز شدن بخت طلسم شده دختر,طلسم قوی و مجرب باطل سحر بخت دختر,اذکار و ادعیه باطل طلسم بخت دختر,آیه و سوره باطل سحر و طلسم بخت دختر,دعای شکستن طلسم بخت دختر جوان,طریقه و دستور شکستن طلسم بخت دختر

نحوه و روش باطل کردن طلسم بستن بخت دختران 

علائم و نشانه های طلسم شدن بخت :

در این نوع جادو که اکثرا برای جوانان و بالاخص دخترها استفاده می شود به این صورت شکل می گیرد که یک نفر از خدا بی خبر نزد جادوگر و ساحر رفته و با دادن اسم و اسم مادر دختر و قطعه ای از لباس ، مو سر ، ناخن یا عکس او و… از جادوگر می خواهد بخت و اقبال این دختر یا کل افراد مجرد آن خانواده را ببندد تا نتوانند ازدواج کنند.

این نوع طلسم میتواند بستن بخت با موی سر باشد یا هر چیزی که در بالا اشاره کردیم و جادوگر درخواست بکند.

البته بستن بخت تنها به ازدواج ختم نمی شود و در سایر جوانب زندگی فردی و اجتماعی انسان، از جمله رزق و روزی، درس و تحصیل نیز اثری منفی خواهد داشت.

تاخیر در ازدواج علاوه بر جادو می تواند عوامل ماورایی دیگری مانند چشم و حسد نیز داشته باشد.

چشم زخم و حسد شدید که همراه با شیطان باشند خود نیز باعث عدم موفقیت و پیشرفت از جمله عدم ازدواج می شود.

معمولا اشخاصی که دچار مشکل می شوند در اکثر کارهاشون شکست میخورن، نه اینکه خودشون مقصر باشند بلکه اون انرژی منفی حاصل از جادو یا چشم و حسد که کل هاله ی اطراف انسان را پوشانده باعث می شود نوعی تنفر و کراهت از اون شخص نزد اطرافیان ایجاد شود.

این هاله ی آلوده ی اطراف شخص، بعد از همنشینی یا صحبت کردن با شخص دیگر حالا خواه این شخص خواستگار باشد، خواه دوست، خواه شخص متصدی استخدام و مصاحبه شغلی باشد، فورا تحت تاثیر هاله ی منفی قرار خواهد گرفت و احساس خوبی نسبت به فرد پیدا نخواهد کرد.

پس هدف اول این نوع جادوها و از نشانه های طلسم شدن بخت ، الوده کردن هاله و بد جلوه دادن فرد جلوی دیگران است تا هر جا برود کارش راه نیفتد و موفقیتی حاصل نشود.

انواع و نشانه های طلسم شدن بخت و عدم ازدواج :

این نوع جادو و طلسم هم از نوع خاکی یعنی چال کردن در اماکن متروکه است و هم از نوع بادی و اتر آن که به درخت آویزان میکنند و یا پاشیدنی که جلوی درب منزل می پاشند.

پس فرقی نمیکند که این بستن بخت با موی سر باشد یا با ناخن، لباس و… موکل این نوع از طلسم با دستوری که از ساحر و جادوگر دریافت می کند به سراغ فرد مورد نظر رفته و دو حالت زیر رخ می دهد:

الف: حالت اول:

در این حالت، فرد هر نوع خواستگاری را رد کرده و از اسم خواستگاری و ازدواج فرار می کند. یا گاهی موافقت اولیه خود را اعلام می کند اما صبح روز بعد همه چیز را به هم میزند.

ب: حالت دوم:

در این حالت، موکل اطراف آن فرد مترصد خواستگار و فرصت ازدواج مینشیند. یعنی خواستگار پیدا می شود یا در مراسمات مختلف صحبت و پسند صورت میگیرد و توافقات اولیه برای خواستگاری انجام میشود

اما پای آنها به خانه باز نمی شود. موکل طلسم آنقدر طرف مقابل را وسوسه می کند و فرد را در چشم آنها بد جلوه می دهد تا طرف پشیمان شده و مساله را رها کند.

گاهی مشاهده میشود خواستگاران موافقت اولیه خود را اعلام می کنند اما دیگر خبری از آنها نمی شود.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *