خانه / دسته‌بندی نشده / نحوه و‌ طریقه نوشتن دعا و طلسم زبانبند قوی و تضمینی

نحوه و‌ طریقه نوشتن دعا و طلسم زبانبند قوی و تضمینی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به نحوه و‌ طریقه نوشتن دعا و طلسم زبانبند قوی و تضمینی پرداخته ایم. برای دانستن شیوه و روش نوشتن دعا و طلسم زبان بند مجرب و‌ قوی مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

نحوه و‌ طریقه نوشتن دعا و طلسم زبانبند قوی و تضمینی,شیوه و روش نوشتن طلسم زبان بند,دستورالعمل نوشتن طلسم زبان بند,زمان و ساعت نوشتن طلسم زبان بند,آداب و شرایط نوشتن طلسم زبان بند

نحوه و‌ طریقه نوشتن دعا و طلسم زبانبند قوی و تضمینی

دعای زبان بند تضمینی

دعای زبان بند تضمینی از مجموعه دعای زبان بند قوی و فوری به حساب می آید. این دعا به افراد کمک می کند در هر شرایطی به صورت تضمینی بتوانند زبان فرد مورد نظر را ببندد و از این طریق به خواسته خود برسند. دعای زبان بند تضمینی که در زیر آمده است را برای بستن زبان به صورت قوی و فوری باید قبل از ملاقات با شخص مورد نظر ۷ مرتبه تلاوت کنید.

« یَا صَانِعَ کُلِّ مَصْنُوعٍ یَا خَالِقَ کُلِّ مَخْلُوقٍ یَا رَازِقَ کُلِّ مَرْزُوقٍ یَا مَالِکَ کُلِّ مَمْلُوکٍ یَا کَاشِفَ کُلِّ مَکْرُوبٍ یَا فَارِجَ کُلِّ مَهْمُومٍ یَا رَاحِمَ کُلِّ مَرْحُومٍ یَا نَاصِرَ کُلِّ مَخْذُولٍ یَا سَاتِرَ کُلِّ مَعْیُوبٍ یَا مَلْجَأَ کُلِّ مَطْرُودٍ »

دعای زبان بند قوی و فوری برای شوهر

خانم هایی که می خواهند با بستن زبان شوهر خود به هذفشان برسند می توانند از دعای زبان بند قوی و فوری برای شوهر استفاده کنند که در زیر آمده است.

خواندن این دعا به رام کردن شوهر کمک خواهد کرد.

« رَبَّنا أَفْرِغْ عَلَیْنا صَبْراً وَ ثَبِّتْ أَقْدامَنا وَ انْصُرْنا عَلَى الْقَوْمِ الْکافِرینَ »

دعای زبان بند قوی برای خانواده شوهر

بسیاری از خانم ها به دنبال بستن زبان خانواده شوهر خود هستند تا بتوانند با جلب محبت آن ها در نظرشان به خوبی جلوه کنند و با استفاده از این دعای زبان بند قوی و فوری به عزیز شدن نزد خانواده شوهر خود کمک کنند. دعای زبان بند قوی برای خانواده شوهر که در زیر آمده است را بخوانید و در پایان نام افراد مورد نظر را ببرید

« بسم الله الرحمن الرحیم. قال رجلان من الذین انعم الله علیهما ادخلوا علیهم الباب فإذا دخلتموه فإنکم غالبون وعلى الله فتوکلوا إن کنتم مؤمنین »

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *