خانه / دسته‌بندی نشده / نسخه فوری برای زبانبندی اطرافیان و ظالمان مجرب

نسخه فوری برای زبانبندی اطرافیان و ظالمان مجرب

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به نسخه فوری برای زبانبندی اطرافیان و ظالمان مجرب پرداخته ایم. برای زبانبندی اطرافیان و ظالمان و ستمگران دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

نسخه فوری برای زبانبندی اطرافیان و ظالمان مجرب ,نسخه سریع الاجابه زبان بند,نسخه قرآنی و مجرب زبان بند,نسخه تضمینی و فوری زبان بند,قویترین نسخه برای بستن زبان دشمن,ذکر و دعای زبان بند دشمن و بدگو , طلسم اغلق اللغت برای بستن زبان , زبان بند اغلق الغت

نسخه فوری برای زبانبندی اطرافیان و ظالمان مجرب 

زبانبند قوی و فوری

این زبانبند یکی از قوی ترین و سریع ترین زبانبند هایی هست که از اساتید اعظم و بزرگوار ما به ارث رسیده و بارها توسط حقیر استاد مشعوف امتحان شده است و تقریبا در تمامی موارد نتیجه عالی داشته است .

افرادی که پیش شخص خاصی مراجعه میکنند و درخواستی دارند که میخواهند با درخواستشون مخالفت نشه از این دستور میتونن استفاده بکنن عالی هست .

اللَّهُمَ‌ مَالِکَ‌ الْمُلْکِ‌ تُؤْتِي‌ الْمُلْکَ‌ مَنْ‌ تَشَاءُ

دستور زبانبند :

حروف کهیعص را به انگشتان دست راست از انگشت شصت شروع کرده و به هر انگشت یک حرف از کهیعص ( کاف ها یا عین صاد ) را می خوانیم بعد اتمام دست را مشت میکنیم به انگشتان دست چپ همانند انگشتان دست راست حمعسق ( حا میم عین سین قاف ) را می خوانیم بعد دست را مشت کرده و به نزد کسی که از او در خواست دارید بروید هنگام مشاهده فرد دستان خود را باز کنید و درخواست خود را بخواهید که به مدد خدای متعال براورده است !

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *