خانه / ابطال طلسم / نسخه و دستور دفع چشم زخم و ابطال طلسم مجرب

نسخه و دستور دفع چشم زخم و ابطال طلسم مجرب

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به نسخه و دستور دفع چشم زخم و ابطال طلسم مجرب پرداخته ایم. برای باطل کردن طلسم و جادو و دفع چشم نظر مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

نسخه و دستور دفع چشم زخم و ابطال طلسم مجرب,روش درمان جن زدگی و دفع طلسمات با قرآن – دستورالعمل دفع چشم زخم و طلسم,دعای دفع جن زدگی,دعای مجرب دفع طلسمات,دعای قرآنی برای باطل کردن سحر و طلسم,دستورالعمل قوی مخصوص چشم زخم,دعای از بین بردن چشم زخم,دعای قوی و فوری ابطال طلسم,بهترین دعای درمان جن زدگی,,دستور دفع طلسمات با قرآن

نسخه و دستور دفع چشم زخم و ابطال طلسم مجرب

امروزه کم نیستند افرادی که تصور می‏کنند سحر شده ‏اند، یا جن زده هستند یا مبتلا به بختک شده ‏اند، یا این که آن‏ها را طلسم کرده ‏اند یا گاهی احساس می‏کنند که موجوداتی عجیب به زندگی ایشان وارد شده‏ و آرامش روانی و امنیت روحی را از آن‏ها گرفته اند.

جادو

به راستی آیا این امور واقعیت دارند؟ آیا ممکن نیست این حالات توهمات افراد باشند؟ اگر واقعیت دارد آیا همه این امور یک چیزند و از یک نوع محسوب می‏شوند؟ اگر واقعیت دارند چه میزان تأثیر دارند و شکل تأثیر آن چگونه است و از چه طریقی نفوذ می‏کنند؟ در نهایت چگونه می‏توان از تأثیر آن‏ها جلوگیری کرد؟

حقیقت قوای غیر عادی

ابتدا باید دانست نیروهای غیر عادی که در سایه قدرت الهی در هستی وجود دارند به چهار دسته کلی تقسیم می‏شوند:

۱. نیروهای ضمیمه ‏ای ۲. نیروهای آیینی ۳. نیروهای روحی ۴. نیروهای معنوی.(در این نوشتار تنها به دسته اول و دوم می‏پردازیم)

دسته اول که نیروهای ضمیمه ‏ای است خود شامل دو دسته شیاطین و جنیان است. بدین جهت به این دسته، قوای ضمیمه ‏ای گفته می‏شود که ماهیتی جدای از انسان داشته و از وجودی مستقل برخوردارند و انسان‏ها اگر بخواهند آن‏ها را به خدمت بگیرند باید قوای آن‏ها را به خود ضمیمه کنند.(ضمیمه یک موجود به موجودی دیگر)

دسته دوم نیروهای آیینی ‏اند. این نیروها با استفاده از قدرت الفاظ اوراد، اعداد، جداول و رموز در عالم ایجاد می‏شوند. این نیروها چون در قالب آیین و مناسک فعال می‏شوند آیینی نام دارند: مانند سحر، جادو و طلسمات.

دسته سوم نیروهای روحی ‏اند که مستقیما از روح انسان برمی‏خیزند و از خواص روح به حساب می‏آیند. مانند نیروهایی که معمولا مرتاضان از طریق ریاضت بدست می‏آورند. از قبیل قدرت تمرکز، قدرت چشم، توان جابجا نمودن اشیا و قدرت پرواز در هوا.

تأثیرِ معجزه آسایِ بعضی از الفاظ و کلمات، برای دفع شر جنیان است و آن هم به زبان آوردنِ بعضی از الفاظ قرآنی است که در روایات متعدد مورد تأکید قرار گرفته است. کارسازترین این الفاظ سه موضوع است : اول آیه ‏الکرسی، دوم سوره فلق و سوم سوره ناس. در باب ناس و فلق از آیت ‏الله بهجت نقل شده؛ ما که ناس و فلق را داریم نیاز به هیچ حرزی نداریم. در باب آیه‏ الکرسی چنان روایات زیاد است که از نقل بیرون است

دسته چهارم که نیروهای معنوی نام دارند قدرت‏هایی است که خداوند به اهل اطاعت و بندگی عطا می‏کند. این قدرت‏ها چون بدون ابزار روحی و ذهنی و خلاصه بدون وساطت ابزارهای اکتسابی رخ می‏نمایند، نیروهای موهبتی نام دارند که خداوند به دوستان خود از سرِ تفضل عطا می‏کند. بر خلاف سه دسته بالا که اکتسابی بوده و علامت قرب الهی محسوب نمی‏شوند، دسته چهارم نشانه تعالی معنویِ انسان و پیوند روح با عالم معنا بوده و علامت معرفت محسوب می‏شود؛ به همین جهت به آن‏ها کرامت هم گفته می‏شود.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *