خانه / دسته‌بندی نشده / نماز سریع الاجابه برای رواشدن حاجات و استجابت دعاها

نماز سریع الاجابه برای رواشدن حاجات و استجابت دعاها

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به نماز سریع الاجابه برای رواشدن حاجات و استجابت دعاها پرداخته ام. برای حاجت روایی و رسیدن به خواسته ها و اجابت دعاها نماز مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

نماز سریع الاجابه برای رواشدن حاجات و استجابت دعاها،نماز سریع الاحابه و مجرب برای استجابت دعا و برآورده شدن حاجت,نماز فوق العاده مجرب برای مستجاب شدن دعا,نماز استجابت دعا,نماز قوی و مجرب برای برآورده شدن حاجت,نماز سریع الاجابه برای حاجت روایی سریع و آسان

نماز سریع الاجابه برای رواشدن حاجات و استجابت دعاها

منقول از مکارم هرگاه نصف شب شود غسل کن و دو رکعت نماز بجا آور بخوان در هر دو رکعت حمد وپانصد مرتبه سوره توحید ولکن در رکعت دویّم چون از خواندن توحید فارغ شدى بخوان آخر سوره حشر که لَو اَنْزَلْنا هذَا الْقُرْآنَ عَلى جَبَلٍ باشد تا آخر سوره و شش آیه اوّل سوره حدید و بگو بعد از آن به همان حال که ایستاده اى هزار مرتبه اِیّاکَ نَعْبُدُ وَ اِیّاکَ نَسْتَعینُ پس نماز را تمام کن و ثنا کن حق تعالى را پس اگر حاجت برآورده شد فَبِها والاّ دفعه دیگر بجا آور و اگر در دفعه دوّم برآورده نشد دفعه سیّم به عمل آور که انشاءاللّه تعالى برآورده شود.

**************************************

از پیامبر گرامی اسلام (ص) روایت است که هر کس این نماز را در روز پنجشنبه بخواند و در آخر نماز در حالی که به سجده رفته است حاجت خود را از خداوند بخواهد، حاجتش حتی اگر جابجا شدن کوهها یا نزول باران هم باشد برآورده خواهد شد.

در مقام و حکمت این نماز هر چقدر بگوییم کم گفته‌ایم و برای درک بهتر مقام این نماز در نزد خدواند متعال، به این روایت از پیامبر اکرم(ص) اکتفا می‌کنیم که فرموده‌اند: هر کس این نماز را بخواند و چیزی از خدا نخواهد، رواست که خداوند بر او غضب کند.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *