خانه / دعا / نوشتن طلسم مهر و محبت و شرف زهره برای افزایش مهر و محبت و علاقه

نوشتن طلسم مهر و محبت و شرف زهره برای افزایش مهر و محبت و علاقه

نوشتن طلسم مهر و محبت و شرف زهره برای افزایش مهر و محبت و علاقه

در این پست از سایت هاروس نوشتن طلسم مهر و محبت و شرف زهره برای افزایش مهر و محبت و علاقه را برای شما دوستان گرامی قرار دادیم . طلسمی که در این پست از سایت هاروس قرار دادیم از طلسمات قوی و معتبر برای جلب مهر و محبت شخصی است که شما را ترک کرده و از شما دور شده . با نوشتن این طلسم و انجام دستورالعمل این طلسم به راحتی می توانید مهر و محبت شخص مورد نظر را جلب خود نمایید …

نوشتن طلسم مهر و محبت و شرف زهره برای افزایش مهر و محبت و علاقه
نوشتن طلسم مهر و محبت و شرف زهره

طلسم مهر و محبت فوری,طلسم مهر و محبت با فلفل سیاه,طلسم مهر و محبت,طلسم مهر و محبت روی مس,طلسم مهر محبت شوهر,طلسم مهر محبت زن و شوهر,طلسم مهر محبت از راه دور,طلسم مهر محبت مادر به فرزند,طلسم مهر محبت با فلفل سیاه,طلسم مهر محبت بین دو نفر,مهر محبت در جدول,طلسم شرف زهره,شرف زهره چه زمانی است,طلسم شرف زهره,شرف زهره چه روزی است,شرف زهره سال 1400,شرف زهره یعنی چه.

بزرگان علوم غریبه فرموده‌اند برای جلب مال و ثروت و محبت و عشق این دو اسم ( اهرون مهرون ) را در شرف زهره در صفحه نقره نقش کند و در انگشتری قرار دهد و در انگشت کند و اثر آنرا ملاحظه نماید

به راویت دیگر:

اول پشت به پشت در ثانی برو باید چشمهای حروف باز باشد و کور نشود برای جلب مال و ثروت انگشتری را چنان به انگشت کند که حروف اهرون روبروی آنکس باشد و برای محبت و عشق حروف مهرون روبروی آن شخص قرار گیرد.

طلسم عشق شدید:

اگر شخصی بخواهد هرچه سریع تر معشوق خود را نزد خود احضار کند و او را برای همیشه کنار خود داشته باشد می تواند از طلسم عشق شدید  استفاده کند. توجه به این مسئله که طلسم عشق شدید  باید در امر حلال استفاده شود ضروری است. این طلسم بسیار قوی است که  باید متنی که در زیر آمده است را روی کاغذ بدون خط نوشته و در آتش بیندازید:

« اه اه اه اه اه اه اه اع ل ها اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع که فلان بنت فلان (نام فرد مورد نظر و نام مادرش) علی حب فلان بن فلان (نام خودش و مادرش ) الساعــه الساعــه الساعــه العجل العجل العجل العصا العصا العصا الساعــه الساعــه الساعــه النار النار النار »

 

برگرفته از سایت دعاشفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *