خانه / دسته‌بندی نشده / کتاب بهجت‌ الدعا مجموعه ادعیه و اذکار مجرب آیت‌ الله بهجت

کتاب بهجت‌ الدعا مجموعه ادعیه و اذکار مجرب آیت‌ الله بهجت

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به کتاب بهجت‌ الدعا مجموعه ادعیه و اذکار مجرب آیت‌ الله بهجت پرداخته ایم. برای خواندن کتاب مجرب آیت الله بهجت مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

کتاب بهجت‌ الدعا مجموعه ادعیه و اذکار مجرب آیت‌ الله بهجت,دانلود رایگان کتاب بهجت‌ الدعا,دانلود PDF کتاب بهجت‌ الدعا,خرید کتاب بهجت‌ الدعا,متن کتاب بهجت‌ الدعا,کتاب مجموعه دعاهای آیت الله بهجت,کتاب اذکار و ادعیه های بهجت‌ الدعا,بهترین کتاب ذکر و دعا از بهجت,کتاب طلسمات و دعاهای بهجت

کتاب بهجت‌ الدعا مجموعه ادعیه و اذکار مجرب آیت‌ الله بهجت

مجموعه ادعیه، اذکار و دستورالعمل‌های مورد توصیه آیت‌الله بهجت قدس‌سره است که ایشان خود ملتزم به انجام آنها بودند و دیگران را نیز بدان توصیه می‌کردند.

کتاب بهجت‌الدعا در شش فصل تنظیم شده است:

درآمدی بر دعا؛ سوره‌هایی از قرآن؛ دعاها؛ زیارات؛ اذکار و دستوالعمل‌ها؛ نمازها.

دعا و عبادت، از بارزترین ویژگی‌های شخصیتی عالم عامل و عارف ربانی، حضرت آیت‌الله بهجت رحمه‌الله، بود. ایشان وقت را همچون طلا قیمت‌گذاری می‌کردند و برای لحظه‌هایشان برنامه داشتند.

در تمام عمر شریفشان لحظه‌ای را هم از دست نمی‌دادند.

در این میان بیشتر ساعت‌های شبانه‌روزشان به دعا و عبادت اختصاص داشت و نزدیک به دوازده ساعت طول می‌کشید.

در میان برنامه‌های کاری خودشان نیز اذکار و اوراد گوناگون بر لبانشان جاری بود؛ حتی زمانی که در میان مطالعه از جا بر‌می‌خاستند تا از قفسه، کتابی را بردارند، زیر لب ذکر می‌گفتند. ایشان می‌فرمودند: «به‌تجربه برای من معلوم شده که اگر از مسائل عبادی کم نشود، درسی که نیاز به یک ساعت مطالعه دارد، با ده دقیقه تمام می‌شود».

مرکز نشر آثار بهجت با در نظر گرفتن این مهم در زندگانی ایشان، تصمیم گرفت مجموعه‌ای از عبادات و دعاهایی را که ایشان ملتزم به انجام آنها بودند و به دیگران توصیه می‌کردند، جمع‌آوری کند و در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

اینک «بهجت‌الدعا» صفحاتی است بهجت‌آفرین از نور ادعیه و عبادات برای روشن‌شدن ساعت‌های زندگی، که در شش فصل تنظیم شده است:

درآمدی بر دعا (از منظر روایات و آیت‌الله بهجت)؛
سوره‌هایی از قرآن؛
دعاها؛
زیارات؛
اذکار و دستوالعمل‌ها؛

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *