خانه / دعا و ذکر مجرب / ذکر های تجربه شده برای کارگشایی و طلب حاجات

ذکر های تجربه شده برای کارگشایی و طلب حاجات

ذکر های تجربه شده برای کارگشایی و طلب حاجات

در این مطلب به شما عزیزان ذکر های پر خیر و برکت و تجربه شده به جهت گشایش و رفع سختی ها می آموزیم که بار ها تکرار شده است و ائمه علیهم السلام خواندن آن ها را سفارش فرموده اند، از این رو گره گشای بدترین و سخت ترین وضعیت های زندگی شما نیز خواهند بود و مشکلاتی که به نظر حل نمی شوند را نیز رفع می کنند.

متن کامل ذکر های تجربه شده برای کارگشایی و طلب حاجات را در ادامه بیاموزید که قطعا مسیر زندگی تان را دگرگون می کنند.

ذکر های تجربه شده برای کارگشایی و طلب حاجات
ذکر های تجربه شده برای کارگشایی و طلب حاجات

ذکر های تجربه شده برای کارگشایی و طلب حاجات,ذکر حاجت روایی,ذکر حاجت سریع,ذکر حاجت روا شدن,ذکر حاجت از شیخ نخودکی,ذکر حاجت روایی از امام رضا,ذکر حاجت امام رضا,ذکر حاجت روا,ذکر حاجت قوی,ذکر حاجت سریع الاجابه,ذکر حاجت روز جمعه,ذکر حاجت در شب جمعه,ذکر حاجت روز پنجشنبه,ذکر حاجت قوی,ذکر حاجت از امام زمان,ذکر حاجت از ایت الله بهجت,ذکر حاجت از امام حسین,ذکر حاجت گرفتن از امام رضا,ذکر حاجت از امام جواد,ذکر حاجت روایی سریع,ذکر حاجت گرفتن,

ذکر های تجربه شده برای کارگشایی و طلب حاجات

حَسبُنَا الله وَ نِعمَ الوَکیل
پناه نمی برد؟ زیرا به تحقیق شنیدم که خداوند عزّوجلّ به دنبال ذکر یاد شده فرمود: پس (آن کسانی که به عزم جهاد خارج گشتند و تخویف شیاطین در آنها اثر نکرد و به ذکر فوق تمسک جستند) همراه با نعمتی از جانب خداوند (عافیت) و چیزی زائد بر آن (سود در تجارت) بازگشتند و هیچ گونه بدی به آنان نرسید.

و در شگفتم برای کسی که اندوهیگن است، چگونه به ذکر لا اله الاّ اَنتَ سُبحانَکَ إنّی کُنتُ مِنَ

الظّالِمینَ پناه نمی برد؟ زیرا به تحقیق شنیدم که خداوند عزوجل به دنبال ذکر فوق فرمود: پس ما (یونس را در اثر تمسک به ذکر یاد شده) از اندوه نجات دادیم و همین گونه مؤمنین را نجات می بخشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *