خانه / طلسم برای بچه دار شدن / دعای حامله شدن زن و رفع مشکل نازایی مجرب

دعای حامله شدن زن و رفع مشکل نازایی مجرب

امروز و در این مطلب از سایت هاروس می خوانیم دعای حامله شدن زن و رفع مشکل نازایی مجرب را. باعث می شود که مشکلات نازایی زن و مرد با هم حل شود و اگر برای بچه دار شدن مشکل دارند. ان شاء الله که عاقبت بخیر شوند و بچه به دنیا بیاید.

,دعای اهل سنت برای بچه دار شدن,دعای برای بچه دار شدن پسر,دعا برای بچه دار شدن پسر,دعا جهت بچه دار شدن پسر,دعای سریع الاجابه برای بچه دار شدن پسر,دعا برای بچه دار شدن دوقلو پسر,دعا برای بچه دار شدن فرزند پسر,دعای آقای بهجت برای بچه دار شدن,دعای برای بچه دار شدن روی انگشتر فوری,دعای روی فیروزه برای بچه دار شدن

دعای حامله شدن زن و رفع مشکل نازایی مجرب

دعای حامله شدن زن و رفع مشکل نازایی مجرب,دعا بچه دار شدن مجرب,دعا برای بچه دار شدن مجرب,دعای مجرب برای بچه دار شدن سریع,دعای مجرب جهت بچه دار شدن,دعاي مجرب براي بچه دار شدن,دعای بسیار مجرب برای بچه دار شدن,دعای بچه دار شدن قوی,

دعای حامله شدن زن تجربه شده

در حلیه المتقین مذکور است اگر زنی بچه دار نمی شود باید بر نگین فیروزه این آیه را نقش کند و در نیمه شب با طهارت و خلوص نیت این آیه را بخواند و اول و آخرش 11 مرتبه صلوات بفرستد و تا 40 روز به این عمل مداومت کند.این عمل بسیار مجرب است . و آیه این است:(( رب لا تذرنی فردا و انت خیر الوارثین)) 

در خواص الایات آورده اند هر کس این آیات را 40 روز در یک ظرف چینی بنویسد و به زنی که بچه دار نمی شود بخوراند و نیز یکی را نوشته و بر کمر زن بندد ان شا الله بچه دار می شود:(( لله ملک السموات و الارض یخلق ما یشاء یهب لمن یشاء اناثا و یهب لمن یشاء الذکور . او یزوجهم ذکرانا و اناثا و یجعل من یشاء انه علیم قدیر)) 

در منهاج نقل می نمایند که وارد است به جهت جلوگیری از اسقاط جنین نخی را به اندازه ی قامت زن بگیرند و 10 گره بر آن بزنند و به هر گره 3 مرتبه سوره ی قدر را بخوانند و قبل از قرائت و بعد از آن صلوات بفرستند و آن نخ را به کمر زن حامله بندند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *