خانه / طلسم برای بچه دار شدن / دعای بچه دار شدن و رفع نازایی – دعای پسردار شدن

دعای بچه دار شدن و رفع نازایی – دعای پسردار شدن

در صورتی که می خواهی صاحب فرزند پسر شوی. پیشنهاد می کنم که در ادامه این پست از سری ادعیه و اذکار هاروس دعای بچه دار شدن و رفع نازایی – دعای پسردار شدن را بخوان. ان شاء الله که حل مسئله می شود و مشکلات رابطه شما نیز رفع می گردد.

,دعای بچه دار شدن,دعای بچه دار شدن از حضرت رسول (ص),دعای اهل سنت برای بچه دار شدن,دعای برای بچه دار شدن پسر,دعا برای بچه دار شدن پسر,دعا جهت بچه دار شدن پسر,دعای سریع الاجابه برای بچه دار شدن پسر,دعا برای بچه دار شدن دوقلو پسر

دعای بچه دار شدن و رفع نازایی - دعای پسردار شدن

دعای بچه دار شدن و رفع نازایی – دعای پسردار شدن,دعا برای بچه دار شدن فرزند پسر,دعای آقای بهجت برای بچه دار شدن,دعای برای بچه دار شدن روی انگشتر فیروزه,دعای روی فیروزه برای بچه دار شدن,دعا برای بچه دار شدن مجرب

کسی که پیوسته فرزند دختر میزاید و میخواهد که فرزندانش پسر شوند ، دعای قرآنی ذیل را (که مشتمل بر آیات هشتم و نهم سوره مبارکه الرعد و آیه هفتم سوره مبارکه مریم میباشد) بر پوست آهو و با مشک و زعفران بنویسد و در گردن بیاندازد ، ان شاء الله فرزند پسر خواهد زایید.
دعا این است:
اللّهُ یَعْلَمُ مَا تَحْمِلُ کُلُّ أُنثَى وَمَا تَغِیضُ الأَرْحَامُ وَمَا تَزْدَادُ وَکُلُّ شَیْءٍ عِندَهُ بِمِقْدَارٍ * عَالِمُ الْغَیْبِ وَالشَّهَادَهِ الْکَبِیرُ الْمُتَعَالِ * إِنَّا نُبَشِّرُکَ بِغُلَامٍ اسْمُهُ یَحْیَى لَمْ نَجْعَلْ لَهُ مِنْ قَبْلُ سَمِیًّا * .   بِحرمه یحیی و بِحُرمه مریم و عیسی ، تُعطِنا اِبناً صالحاً طویلَ العُمر ، بِحرمه سیّدنا محمد و آله الطاهرین.

قواعد دعای رفع نازایی پسردار شدن

قواعد :
در شرایط پاکی و طهارت کامل ظاهری و باطنی و با اتجاه به قبله بنویسد.
همچنین میتواند بجای پوست آهو ، در کاغذ کاهی بدون خط و با مشک و گلاب و زعفران و ترجیحا اول صبح و در نیمه اول ماه قمری بنویسد.
تا زمانی که دعایش نتیجه میدهد واجبات را بطور کامل بجای بیاورد و ترک محرمات کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *