خانه / دسته‌بندی نشده / آثار تسبیحات حضرت زهرا(س) برای عاقبت بخیری و دفع بلایا

آثار تسبیحات حضرت زهرا(س) برای عاقبت بخیری و دفع بلایا

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به آثار تسبیحات حضرت زهرا(س) برای عاقبت بخیری و دفع بلایا پرداخته ایم. برای دانستن آثار و خواص تسبیحات حضرت صدیقه(س) و دفع بلا مطلب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

آثار تسبیحات حضرت زهرا(س) برای عاقبت بخیری و دفع بلایا,خواص تسبیحات حضرت صدیقه برای عاقبت بخیر شدن و دفع بلا,تسبیحات حضرت صدیقه,خواص و فضیلت تسبیحات حضرت صدیقه زهرا,تسبیحات حضرت صدیقه برای دفع بلا,ذکر تسبیحات حضرت صدیقه فاطمه زهرا,دستورالعمل برای عاقبت به خیر شدن,ذکر برای دفع بلا,ذکر عاقبت به خیر شدن

آثار تسبیحات حضرت زهرا(س) برای عاقبت بخیری و دفع بلایا

یک چیزهایی عاقبت به خیری می آورد. یکی از آن چیزهایی که عاقبت به خیری می آورد، تسبیحات حضرت صدیقه (س) است.

برای هر نمازتان یک حداقلی قائل شوید. یک اقامه بگویید. اقامه حداقل است دیگر. چند ثانیه طول می کشد؟ بعد از نماز هم سه بار الله اکبر بگویید. این جزء تعقیبات مهم نماز است. بعد هم سرتان را به سجده بگذارید و سه بار شکرا لله بگویید. تمام. بلند می شوید و تسبیحات حضرت صدیقه (س) را می گویید.

چقدر طول می کشد؟ مثلا نیم دقیقه. اما زمین تا آسمان نمازتان فرق می کند. می گویند اگر انسان اقامه بگوید یک صفی از فرشتگان به او اقتدا می کنند. نماز فرادایش، نماز جماعت می شود و اگر جماعت باشد چند نوع می شود. هم جن به او اقتدا کرده اند، هم انس و هم فرشتگان.

یک وقتی کار حضرت صدیقه در خانه زیاد شده بود و کارشان سنگین شده بود. با هم مشورت کردند که چکار کنند. بعد ظاهراً امیرالمومنین فرمودند که بروید از پدرتان خدمت گزاری بگیرید که در کار خانه به شما کمک کند. خب ایشان چادر به سر کرد و به مسجد رفت.

گفته بودند که هفده وصله به چادر ایشان بود. خب. بعد هم تمام مراسم ویژه استقبال از ایشان اجرا شد و ایشان نشستند. پیغمبر (ص) فرمودند چه شده دخترم؟ گفتند آقا کار من سنگین شده. مشورت کردیم که خدمت شما بیاییم و از شما یک خدمت گزاری بگیریم

پیغمبر (ص) فرمودند که من به منزل شما می آیم. بعد هم به منزل ایشان آمده بودند. چون دیوارها کوتاه بود، یعنی به اندازه قد انسان که دید نداشته باشد، رسمشان این بود که پشت در به اهل خانه سلام می دادند.

بعد از نماز صبح هم که تسبیحات را گفتید هفت بار بگویید بسم الله الرحمن الحیم لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم. اینجا واو ندارد. هفت بار. بعد هم می خواستید بخوابید، بخوابید

منزل ایشان مثلا یک حیاط سه در چهار داشت و یک اتاق هم بیشتر نداشت. به اهل خانه سلام کردند و کسی جواب نداد. دومرتبه فرمودند سلام علیکم. باز کسی جواب نداد. برای بار سوم فرمودند: سلام علیکم. حالا امیرالمومنین (علیه السلام) جواب دادند: وعلیکم السلام یا رسول الله. خیلی خوش آمدید. تشریف بیاورید داخل. فرمود چرا سلام اول را جواب ندادی؟ فرمود دلم می خواست شما زیاد به اهل این خانه سلام کنید تا برکت به داخل خانه مان بیاید.

ایشان فرمودند کار شما بسیار سنگین است و خسته می شوید. من آمدم یک مطلب بهتری به شما بگویم. یک مطلبی بگویم که بهتر از این است که یک خدمت گزاری به خانه شما بیاید. چه چیزی بهتر است؟ آنجا ایشان تسبیحات حضرت صدیقه را به ایشان و حضرت امیرالمومنین (علیه السلام) آموختند. به همین مناسبت به آن تسبیحات حضرت زهرا (سلام الله علیها) می گوییم. بعد برای آنها دستور بود که شب که می خواهند بخوابند هم این ذکر را بگویند. فرمودند هیچ شبی آن را ترک نکردم.

بعد از نماز مغرب که تسبیحات گفتید، هفت مرتبه بگویید

بسم الله الرحمن الحیم و لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم.

هر کس این را بگوید هفتاد مرض از او دور می شود. هفتاد مریضی از او دور می شود. دقت کنید که بعد از بسم الله حرف واو را بگویید.

بعد از نماز صبح هم که تسبیحات را گفتید هفت بار بگویید

بسم الله الرحمن الحیم لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم.

اینجا واو ندارد. هفت بار. بعد هم می خواستید بخوابید، بخوابید.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *