خانه / دعا / آثار دعای نور برای گشایش رزق و روزی و برکت در زندگی

آثار دعای نور برای گشایش رزق و روزی و برکت در زندگی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به آثار دعای نور برای گشایش رزق و روزی و برکت در زندگی پرداخته ایم. برای گشایش رزق و روزی و برکت در زندگی دعا و مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

آثار دعای نور برای گشایش رزق و روزی و برکت در زندگی,دعای خیر و برکت در خانه,دعای خیر و برکت در محل زندگی,دعای افزایش خیر و برکت,دعای زیاد شدن خیر و برکت,دعای برکت در خانه و منزل,دعای خیر و روزی در خانه,دعای گشایش خیر و برکت خانه,طلسم خیر و برکت و روزی برای خانه

آثار دعای نور برای گشایش رزق و روزی و برکت در زندگی 

شرح دعای عظیم الشان نور:

دعای نور نیایشی است که درد را مغلوب می‌کند، تب را فرو می‌نشاند، شفا و تندرستی را به ارمغان می‌آورد و چه بسیار برکات و نعمات دیگر که عقل و زبان از درک و ذکر آن ناتوان و ناآگاهست.

از جمله خواص این دعا این است:

این دعا را به همه کس نیاموزید که به حرام بیازمایند نعوذبا… .خواننده اش پیوسته در نظر خلایق عزیز و مکرم گردد.

حضرت علی(ع)فرمودند :

هر کس روزی یکبار یا در سالی یکبار یا در عمر خود یکبار این دعا را بخواند مراد هر دو جهان او بر آید و از هیچ آفریده ای بیم نداشته باشد.

از تهمت و غیبت و مذلت ایمن باشد و از منت مردم آسوده شود

از شر دشمنان،حسودان و منافقان در امان باشد.

کارهای بسته ی او باز شود.

دشمن بر او پیروز نشود.

قرض او ادا شود.

محتاج مردم نگردد.

در نظر پادشاه عزیز و سحر ساحران در وی اثر نکند.

از وسوسه های شیطان ایمن

هر کاری که پیش گیرد خداوند او را کمک کند.

افراد هر خانه که دعا در آن باشد از خستگی و مرگ ناغافل ایمن باشند.

در آن خانه برکت بسیار و قحطی در آن خانه راه نیابد.

اگر عزیزی در سفر باشد روز دوشنبه پنجشنبه و جمعه این دعا را بخواند در همان چند روز آن مسافر به سلامت بازگردد.

اگراین دعاهمراه کسی باشد جان ومالش محفوظ باشددشمن براوپیروزنشود.اگردرویش باشدتوانگرشودتا به حج مشرف گردد.اگر فاسق باشد عابدشود.اگرشارب الخمرباشدخداوندبه اوتوبه نصوح کرامت فرماید.

دارنده این دعا محبوب القلوب گردد.درجنگ بردشمن پیروزشود.دارنده این دعا از شر دیو و درنده وسگ دیوانه وجمیع موذیان درحفظ وامان الهی باشد.هرکس ازروی اخلاص واعتقاد درست بخواندوشک نکندبه مقصودومرادخودبرسد.

در روایت دیگر از مولای متقیان حضرت علی(ع) نقل شده است که فرمودند:

هرکس درعمرخود یکبار این دعارا بخواند حق تعالی از گناهان اودرگذرد. به برکت این دعاصاعقه وزلزله وانواع بلاهادفع شود. چنانچه مشروط است که اگراین دعارابا مشک وزعفران برکفن میت نویسندآن مرده عذاب قبر نخواهدداشت.وصدهزارنوردرقبراوبتابد. وسوال نکیرومنکربراوآسان شود.و٧٠٠٠فرشته برسرقبراوحاضرشوند.که دردست هرکدام طبقی باشداز نورکه بروی نثارکنندوگویندمترس واندوه نداشته باش که ما مونس توییم تاروز قیامت. وقبراورا فراخ کنندچندانکه چشم کارکند.دری از بهشت به قبراو بازشود. ودیگراینکه جبرئیل(ع)عرض کردیارسول ا… من شرم می کنم ازآن بنده ای که این دعابرکفن اونوشته شده باشدومن اوراعذاب کنم.ونیزعرض کردکه خدامی فرمایدکه پیش ازآدم٩٠٠سال این دعا برکنگره عرش ثبت کردم وبه هیچ پیامبری نفرستادم الابه

برگرفته از سایت دعاشفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *