خانه / دسته‌بندی نشده / آثار و‌ برکات آیه ۷۴ سوره بقره جهت جلب مهر و محبت و عشق

آثار و‌ برکات آیه ۷۴ سوره بقره جهت جلب مهر و محبت و عشق

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به آثار و‌ برکات آیه ۷۴ سوره بقره جهت جلب مهر و محبت و عشق پرداخته ایم. برای افزایش عشق و علاقه و جلب مهر و محبت دعا و آیات مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

آثار و‌ برکات آیه ۷۴ سوره بقره جهت جلب مهر و محبت و عشق,خواص آیه ۷۴ سوره بقره برای افزایش مهر و محبت,خواص سوره بقره برای مهر و محبت,آیه ۷۴ سوره بقره برای زیاد شدن مهر و محبت,خواندن آیه سوره بقره برای مهر و محبت,ذکر و دعا سریع الاجابه برای مهر و محبت,آیات تضمینی قرآن برای محبت زیاد,بهترین آیات قرآنی برای محبت شدید

آثار و‌ برکات آیه ۷۴ سوره بقره جهت جلب مهر و محبت و عشق

برای افزایش مهر و محبت ، آیه ۷۴ سوره بقره را تلاوت کنید:

«ثُمَّ قَسَتْ قُلُوبُکُمْ مِنْ بَعْدِ ذَلِکَ فَهِیَ کَالْحِجَارَهِ أَوْ أَشَدُّ قَسْوَهً وَإِنَّ مِنَ الْحِجَارَهِ لَمَا یَتَفَجَّرُ مِنْهُ الْأَنْهَارُ وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا یَشَّقَّقُ فَیَخْرُجُ مِنْهُ الْمَاءُ وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا یَهْبِطُ مِنْ خَشْیَهِ اللَّهِ وَمَا اللَّهُ بِغَافِلٍ عَمَّا تَعْمَلُونَ »

ترجمه دعا

سپس دل‌های شما بعد از این واقعه سخت شد؛ همچون سنگ، یا سخت‌تر! چرا که پاره‌ای از سنگ‌ها می‌شکافد، و از آن نهرها جاری می‌شود؛ و پاره‌ای از آنها شکاف برمی‌دارد، و آب از آن تراوش می‌کند؛ و پاره‌ای از خوف خدا (از فراز کوه) به زیر می‌افتد؛ (اما دل‌های شما، نه از خوف خدا می‌تپد، و نه سرچشمه علم و دانش و عواطف انسانی است!) و خداوند از اعمال شما غافل نیست.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *