خانه / دسته‌بندی نشده / آثار و برکات دعای سیفی صغیر برای حاجت روایی و ادای بدهی و قرض

آثار و برکات دعای سیفی صغیر برای حاجت روایی و ادای بدهی و قرض

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به آثار و برکات دعای سیفی صغیر برای حاجت روایی و ادای بدهی و قرض پرداخته ایم. برای رسیدن به حاجت و برآورده شدن آرزوها و پرداخت بدهی و قرض دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شالله کارگشا باشد.

آثار و برکات دعای سیفی صغیر برای حاجت روایی و ادای بدهی و قرض,آثار و برکات دعای سیفی صغیر (دعای قاموس) به همراه متن کامل دعا و معنی,دعای سیفی صغیر,متن کامل دعای سیفی صغیر,ترجمه فارسی و معنی دعای سیفی صغیر,دعای پرداخت بدهی

آثار و برکات دعای سیفی صغیر برای حاجت روایی و ادای بدهی و قرض

مرحوم ثقه الاسلام نوری، در صحیفه ثانیه علویه می فرمایند:از دعاهای علی ـ علیه السّلام ـ سیفی صغیر می باشد که همان دعای قاموس می باشد. و ایشان می فرمایند دعای قاموس در شهرت، کمتر از مناجات خمسه عشر نیست. و در کلمات ارباب علمات و تسخیرات، آثار عجیبی برای آن ذکر شده است.آثار و برکات دعای سیفی صغیر (دعای قاموس) به همراه متن کامل دعا و معنی متن کامل دعای سیفی صغیر دعای سیفی صغیر دانلود دعای قاموس خواص و فضیلت دعای قاموس ترجمه فارسی و معنی دعای سیفی صغیر آثار و برکات دعای سیفی صغیر (دعای قاموس) به همراه متن کامل دعا و معنی

دعای سیفی صغیر چه خواصی دارد و در چه مواردی خوانده می شود؟

قبل از هرچیز، خواص دعای سیفی صغیر را متذکر می شویم:

۱. از علی ـ علیه السّلام ـ نقل شده است. هرکس دِین و قرض داشته باشد و این دعا را به جهت ادای دین بخواند خدای تبارک و تعالی از خزانه غیبش دین او را اداء نموده، و او آسوده گردد.

۲. هرکس آن را در سفر یا حضر بخواند آفتی به او نرسد.

۳. و اگر دعا را نوشت و با خودش حمل کند، از شرّ دشمن و دزد و راهزن و هر مفسدی در امان باشد. و اگر این دعا را با شکر یا آبی که از نهری جاری برداشته اند، بخواند و آن را بخورد، باب سعادت بر روی او گشوده شود و اسباب سفر برایش به بهترین وجه فراهم گشته و همنشینی نیک قرین او گردد.

۴. خواندن این دعا موجب رستگاری در دو جهان می گردد.

و باز از آن حضرت نقل شده است که فرمودند:در اثنای خواندن دعای سیفی مُلهِم به این حکمت شدم و دانستم که هر خاصیتی در دعای سیفی کبیر است در این کلمات نیز هست.

۵. عرفاء می فرمایند:هرکس این کلمات (دعای سیفی) را هر روز یک بار بخواند، از سرّ توحید چیزی بر او منکشف گردد که «لا عینٌ رأت، و لا اُذُن سمعمت» یعنی هیچ چشمی نبیند و هیچ گوشی نشنود . و هرکس صدبار بخواند، صاحب کشف(مکاشفه) می گردد و از اهل یقین می شود. و این کلمات شریفه به جهت داشتن مقاصد و مضامین عالیه توحیدی، تأثیر بسزایی در دل آدمی دارد. و اگر بعد از دعای سیفی کبیر خوانده شود در سرعت اجابت بسیار مجرّب است.

منبع : سایت هاروس مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *