خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی مجرب و قوی جهت زیاد شدن هوش و قدرت مغز و افزایش حافظه

دعایی مجرب و قوی جهت زیاد شدن هوش و قدرت مغز و افزایش حافظه

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی مجرب و قوی جهت زیاد شدن هوش و قدرت مغز و افزایش حافظه پرداخته ایم. برای افزایش هوش و تقویت ذهن و حافظه و تقویت قدرت یادگیری دعای مجرب و تضمینی عنوان شده را بخوانید که ان شالله کارگشا باشد.

دعایی مجرب و قوی جهت زیاد شدن هوش و قدرت مغز و افزایش حافظه،دعایی قوی و موثر برای افزایش تضمینی حافظه,دعایی مخصوص زیاد شدن حافظه و هوش،دعایی قوی و مجرب برای افزایش حافظه و تقویت ذهن و هوش,دعایی برای هوش و حافظه,دعای مجرب برای تقویت مغز و حافظه،دعایی جهت افزایش هوش,دعایی برای تقویت حافظه،دعایی مجرب برای باهوش شدن

دعایی مجرب و قوی جهت زیاد شدن هوش و قدرت مغز و افزایش حافظه

پس از نماز صبح و نماز عشاء هفت مرتبه دعای ذیل را بخواند و به مدت سه یا هفت یا نه روز ادامه دهد.

(اللهم اجعل نفسی مطمئنه تؤمن بلقائک ترضى بقضائک اللهم ارزقنی فهم النبیئین و حفظ المرسلین و الملائکه المقربین اللهم عمر لسانی بذکرک و قلبی بخشیتک و سری بطاعتک و صلى الله على سیدنا محمد و على آله و سلم تسلیما .)

دعای افزایش حافظه ، ذکر تقویت حافظه

**********************************

در دین مقدس اسلام، دعاها و اذکار و همچنین اعمالی به منظور افزایش هوش و استعداد معرفی شده که رعایت آن توسط مومنین می توان راهگشا باشد.
در کتاب شریف مفاتیح ‏الجنان در فصل اول از باب اول که درباره تعقیبات است این دعا را نقل نموده است و مى‏گوید:
این دعا را پیغمبر(ص) به امیرالمؤمنین(ع) براى حافظه تعلیم نمود:
« سُبْحانَ مَنْ لا یَعْتَدی عَلی اَهلَ مَمْلَکَتِهِ، سُبْحانَ مَنْ لا یَاْخُذُ اَهْلَ الْاَرضِ بِاَلْوانِ الْعَذابِ ، سُبْحانَ الرَّؤُفِ الرَّحیمِ ، اللهُمَّ اجْعَلْ لی فی قَلبیْ نُوراً و بَصَرَاً و فَهْماً و عِلْماً ، اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیئٍ قَدیرٌ »
منبع : سایت هاروس مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *