خانه / دسته‌بندی نشده / آثار و برکات سوره حشر برای رواشدن حاجات و استجابت دعاها

آثار و برکات سوره حشر برای رواشدن حاجات و استجابت دعاها

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به آثار و برکات سوره حشر برای رواشدن حاجات و استجابت دعاها پرداخته ایم. برای اجابت دعاها و خواسته ها و حاجت روایی دعا و سوره مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

آثار و برکات سوره حشر برای رواشدن حاجات و استجابت دعاها,خواص و فضیلت سوره حشر برای حاجت و برآورده شدن حاجت و دعا,سوره حشر مخصوص حاجت روایی,سوره حشر برای گرفتن حاجت,سوره حشر برای استجابت دعا و حاجت,سوره حشر برای طل حاجت فوری و تضمینی,آثار و برکات سوره حشر

آثار و برکات سوره حشر برای رواشدن حاجات و استجابت دعاها

از نبی مکرم اسلام (ص) روایت شده است:

هر کس سوره حشر را قرائت کند بهشت و جهنم و عرش و کرسی و حجاب های آن و آسمان های هفتگانه و زمین های هفتگانه و هوا و بادها و پرندگان و درختان و کوهها و خورشید و ماه و فرشتگان، همگی بر او درود و صلوات می فرستند و برای او طلب مغفرت و امرزش می کنند و اگر همان روز یا شب قرائت سوره حشر، از دنیا برود شهید محسوب می شود.

روایت است که هرکس سوره مبارکه حشر را جهت بر آمدن حوائج و حل مشکلات عظیم چهل و یک روز هر روز یک مرتبه بخواند.حاجتش برآورده و مشکلش حل شود . بسیاری از بزرگان تجربه کرده اند ( اما بشرط آن که اگر یک روز هم فوت شود .یا فراموش کند باید ختم را از سرگیرد )

خصوصا آیات اواخر آن از آنجا که میفرماید:

أیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَ لْتَنْظُرْ نَفْسٌ ما قَدَّمَتْ لِغَدٍ وَ اتَّقُوا اللَّهَ إنَّ اللَّهَ خَبیرٌ بِما تَعْمَلُونَ … تا آخر سوره

از آیت الله کشمیری (ره) نقل شده که درباره سوره مبارکه حشر می فرمودند :

سوره حشر مخصوصا چهار آیه آخر آن دارای امتیازات بسیاری است .

از جمله یک روش خواندن آن به این طریق است:

روش اول

برای حل مشکلات عظیم و برآورده شدن حوائج، چهل و یک روز ، و هر روز یک بار بخواند، حاجت او برآورده و مشکلش حل شود.

روش دوم

در یک اربعین، هر روز یک مرتبه افزوده می شود یعنی روز اول یک مرتبه، روز دوم دو مرتبه ، … تا روز چهلم که می شود چهل مرتبه.

روش سوم

طریقه دیگر این است که روز اول چهل مرتبه، روز دوم سی و نه مرتبه، … تا روز چهلم که یک مرتبه است.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *