خانه / دسته‌بندی نشده / آثار و برکات مداومت در ذکر دیان از صفات خداوند

آثار و برکات مداومت در ذکر دیان از صفات خداوند

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به آثار و برکات مداومت در ذکر دیان از صفات خداوند پرداخته ایم. برای دانستن خواص و آثار و برکات ذکر دیان مطلب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

آثار و برکات مداومت در ذکر دیان از صفات خداوند,خواص و فضیلت فراوان مداومت در ختم ذکر یا دَیّانُ از صفات زیبای خداوند,ذکر یا دیان,خواص و فضیلت ذکر یا دیان,آثار و برکات ذکر یا دیان,نحوه ختم بسیار مجرب ذکر یا دیان,ثواب و پاداش گفتن ذکر یا دیان,یا دیان از صفات زیبای خدا,یا دیان یعنی جزا و کیفر دهنده

آثار و برکات مداومت در ذکر دیان از صفات خداوند

نحوه ختم ذکر یا دیان (جزا و کیفر دهنده)

هر که مداومت کند به این اسم مقدس «یا دَیّانُ» مدت ۷۰ روز هر شبانه روزی ۵۰۰۰ بار چون مدت دعوت به اتمام رسد آن مقدار که تواند بخواند یعنی ترک نکند که احتمال رجعت دارد و از آن مقصود باز ماند چون ختم به اتمام رسد این اسم خواص بسیار دهد و عجایب بسیار ببیند و در حین دعوت امرهای غریبه بر صاحب دعوت کشف شود و صفای باطن واقع شود. از دعوت این اسم یکی آن است که در نماز دل او به غیر خدا به کسی نپردازد و از ملائکه و رجال الغیب و ارواح اولیاء بهره‌مند گردد. و باید در جای خلوت باشد و از اجتناب از خلق و الکل و شرب حلال تا زود اثر کند.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *