خانه / دعا / دعا ی بسیار مجرب جهت آبادی زندگی و رونق کسب و فروش و مغازه

دعا ی بسیار مجرب جهت آبادی زندگی و رونق کسب و فروش و مغازه

دعا ی بسیار مجرب جهت آبادی زندگی و رونق کسب و فروش و مغازه

در یکی دیگر از عناوین و ادعیه سایت هاروس می خوانیم راهگشای دعا جهت آبادی زندگی و رونق کسب و فروش و مغازه را. باعث می شود اگر درگیر سختی هستید، اگر مشکل مالی دارید. اگر پول ندارید. اگر ثروتتان بر باد رفت است. این دعا می تواند آرامش بخش باشد و ان شاء الله که نتیجه بخش باشد.

دعا ی بسیار مجرب جهت آبادی زندگی و رونق کسب و فروش و مغازه
دعا ی بسیار مجرب جهت آبادی زندگی و رونق کسب و فروش و مغازه

,دعای پول و ثروت,دعای جذب پول و ثروت,دعای افزایش پول و ثروت,دعای برای پول و ثروت,دعا برای پول و ثروت,دعای برکت پول و مال,دعا برای برکت پول و مال,دعا برای جذب پول و ثروت,دعای وصول پول,دعا برای وصول پول,دعای بیقراری برای وصول پول,دعای واریز پول,دعا برای واریز پول,دعای پول درآوردن,دعا برای پول درآوردن,دعا واسه پولدار شدن,دعا جهت آبادی زندگی و رونق کسب و فروش و مغازه,دعا برای پول از غیب,دعا برای پولدار شدن,دعا برای پول گرفتن از شوهر,دعا برای پول گرفتن از معشوق,دعا برای پول گرفتن از دوست,دعا برای پول گرفتن,دعا برای پول گرفتن از پدر,دعا برای پول گرفتن از دوست پسر,دعا برای پول گرفتن از شخصی,دعا واسه پول

این آیات را در ظرفی پاک بنویسد و به آب باران بشوید و در اول هر ماه بر چهار دیوار خانه بپاشد به طوریکه یک قطره از آن آب بر زمین نچکد که مطلوب حاصل می گردد ایضا از حضرت رسول صل الله علیه و آله روایت شده.

که خواندن این آیات باعث ایمنی از فتنه دجال می گردد و آیات این است :

ایات 1و 2 و3 سوره کهف :الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي أَنْزَلَ عَلَى عَبْدِهِ الْكِتَابَ وَلَمْ يَجْعَلْ لَهُ عِوَجًا ﴿۱﴾ قَيِّمًا لِيُنْذِرَ بَأْسًا شَدِيدًا مِنْ لَدُنْهُ وَيُبَشِّرَ الْمُؤْمِنِينَ الَّذِينَ يَعْمَلُونَ الصَّالِحَاتِ أَنَّ لَهُمْ أَجْرًا حَسَنًا ﴿۲﴾ مَاكِثِينَ فِيهِ أَبَدًا ﴿۳﴾

دعا جهت رونق کسب و موفقیت های مالی:

هر که آیه شریفه 31 سوره یونس:قُلْ مَنْ يَرْزُقُكُمْ مِنَ السَّمَاءِ وَالْأَرْضِ أَمَّنْ يَمْلِكُ السَّمْعَ وَالْأَبْصَارَ وَمَنْ يُخْرِجُ الْحَيَّ مِنَ الْمَيِّتِ وَيُخْرِجُ الْمَيِّتَ مِنَ الْحَيِّ وَمَنْ يُدَبِّرُ الْأَمْرَ فَسَيَقُولُونَ اللَّهُ فَقُلْ أَفَلَا تَتَّقُونَ.

بر ورق نویسند و آنرا بر خرقه کبودی بپیچد و بر بازوی راست بندد اسباب رزق بر وی آسان شود و ابواب روزی گشاده گردد

برگرفته از سایت ملکوتی ها

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *