خانه / بخت گشایی / آثار و خواص سوره مبارکه فاطر برای گشایش بخت و ازدواج

آثار و خواص سوره مبارکه فاطر برای گشایش بخت و ازدواج

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به آثار و خواص سوره مبارکه فاطر برای گشایش بخت و ازدواج پرداخته ایم. برای بخت گشایی و ازدواج دعا و سوره مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

آثار و خواص سوره مبارکه فاطر برای گشایش بخت و ازدواج,خواص آیه ۲۹ و ۳۰ سوره فاطر برای گشایش بخت و ازدواج,سوره فاطر برای بخت گشایی,آیه مبارکه سوره فاطر مخصوص بخت گشایی,تاثیر سوره فاطر جهت بخت گشایی,خواص و فضیلت آیه فاطر برای بخت گشایی,آیه ۲۹ سوره فاطر برای گشایش بخت,آیه ۳۰ سوره فاطر برای گشایش بخت سریع

آثار و خواص سوره مبارکه فاطر برای گشایش بخت و ازدواج

تلاوت آیه ۲۹ و ۳۰ سوره فاطر را به مدت چهل روز به طور مرتب انجام داده و در اوقات مختلف ادامه دهید. بهترین زمان پس از انجام فریضه نماز است :

«انَّ الَّذِینَ یَتْلُونَ کِتابَ اللّهِ وَ أَقامُوا الصَّلاهَ وَ أَنْفَقُوا مِمّا رَزَقْناهُمْ سِرّاً وَ عَلانِیَهً یَرْجُونَ تِجارَهً لَنْ تَبُورَ لِیُوَفِّیَهُمْ أُجُورَهُمْ وَ یَزِیدَهُمْ مِنْ فَضْلِهِ إِنَّهُ غَفُورٌ شَکُورٌ»

ترجمه دعا

کسانى که کتاب الهى را تلاوت مى‌کنند و نماز را بر پا مى‌دارند و از آنچه به آنان روزى داده‌ایم پنهان و آشکار انفاق مى‌کنند، تجارتى (پر سود و) بى‌زیان و خالى از کساد را امید دارند. (آنها این اعمال صالح را انجام مى‌دهند) تا خداوند اجر و پاداش کامل به آنها دهد و از فضلش بر آن‌ها بیفزاید که او آمرزنده و شکرگزار است.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *