خانه / دسته‌بندی نشده / خواص غسل برای آرامش اعصاب و دوری از استرس و‌ نگرانی

خواص غسل برای آرامش اعصاب و دوری از استرس و‌ نگرانی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به خواص غسل برای آرامش اعصاب و دوری از استرس و‌ نگرانی پرداخته ایم. برای داشتن آرامش و رهایی و دوری از نکرانی و دلشوره مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

خواص غسل برای آرامش اعصاب و دوری از استرس و‌ نگرانی,غسل آرامش اعصاب,غسل برای رهایی از استرس,غسل خلاصی از اضطراب,غسل برای رفع دلشوره,غسل آرامش دهنده اعصاب,روش و طریقه غسل برای آرامش,دستورالعمل مجرب غسل آرامش اعصاب و روان,غسل گرفتن برای رسیدن به آرامش

خواص غسل برای آرامش اعصاب و دوری از استرس و‌ نگرانی

خواص درمانی غسل کردن :

علاوه بر نظافت و پاکیزگی ، حسی از پاک بودن ایجاد می کند . این احساس برای افرادی که دچار وسواس شست و شو و آبکشی هستند ، آرامش روانی فراوانی می آورد.

غسل کردن و استفاده از آب ، نوعی تمدد اعصاب است . دوش گرفتن و آب درمانی برای آرام سازی اعصاب ، بسیار مفید است و به خصوص برای کاهش میزان استرس ، اضطراب و افسردگی سفرش می شود .

بر اساس تحقیق های دانشگاه فیلا دلفیا در سال ۱۹۹۴ و دانشگاه قاهره ی مصر بر روی مباحث اسلامی ، در زمان غسل سر و گردن ، اعصاب مرکزی آرام می گیرد . در زمان غسل سمت راست بدن ، اعصاب سمپاتیک آرام می گیرد و با انجام غسل سمت چپ بدن ، اعصاب پاراسمپاتیک آرام می گیرد و بدین شکل ، انرژی در بدن به تعادل و توازن می رسد علم روان شناسی امروز به این نتیجه رسیده است که اگر اعصاب سمپاتیک و پاراسمپاتیک در حال تعادل و توازن باشند و آرام گیرند ، هرگز دچار بیماریهای روحی و روانی به خصوص عصبانیت ها و زود خشمی ها نخواهیم شد.

و باز تحقیق نشان داده است « غسل صبر» به دلیل تغییر دادن هورمون ها از هورمون « آدرنالین » که موجب عکس العمل جنک و گریز می گردد به هورمون « سروتونین » که هورمونی برای آرامش ، احساس رضایت ، شادی و بالا بردن سطح اعتماد به نفس است ، در سلامت تن و روان بسیار مؤثر می باشد.

غسل کردن ، دوش گرفتن و در کل آب درمانی می تواند انرژی های منفی ( غیر ارگانیک های منفی) درون و بیرون بدن را شست و شو کرده و از بین ببرد .

غسل مس میت نیز به همین دلیل سفارش شده است زیرا انرژی های منفی و غیر ارگانیک های منفی فرد فوت شده ممکن است به دیگران منتقل گردد

بنابراین در اسرع وقت باید غسل انجام گیرد تا این غیر ارگانیک های منفی از بین بروند ، حتی فردی که با میت ، قبل از غسل داده شدن ، تماس بدنی پیدا کرده باشد ، باید غسل کند تا انرژی های منفی که با لمس کردن فرد متوفی به او منتقل شده ، از بین برود و به خود آن فرد و یا دیگران منتقل نگردد.

غسل توبه نیز به دلیل از بین بردن احساس گناه و تغییر هورمون ها و انرژی بدن از بد به خوب ، موجب سلامتی و جذب انرژی های مثبت می گردد.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *