خانه / دسته‌بندی نشده / آیات قرآنی برای افزایش خیر و برکت و رزق و روزی در زندگی

آیات قرآنی برای افزایش خیر و برکت و رزق و روزی در زندگی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به آیات قرآنی برای افزایش خیر و برکت و رزق و روزی در زندگی پرداخته ایم. برای افزایش و زیادی رزق و خیر و برکت دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

آیات قرآنی برای افزایش خیر و برکت و رزق و روزی در زندگی,دعا و راهکارهای قرآنی برای زیاد شدن خیر و برکت و روزی در زندگی,راهکارهای  قرآنی برای زیاد شدن رزق و روزی,دعای افزایش رزق و روزی,ذکر و طلسم برای رزق و روزی,دعای زیاد شدن خیر و برکت در زندگی,راهکار قرآنی مخصوص افزایش خیر و برکت در خانه,بهترین دعا برای رزق و روزی,قوی ترین دعای زیاد شدن خیر و برکت در زندگی

آیات قرآنی برای افزایش خیر و برکت و رزق و روزی در زندگی

برکت در زندگی اعتقادی است که برای ما مسلمانان اهمیت زیادی دارد به طوریکه دعا برای زیاد شدن خیر و برکت
از جمله کارهایی است که انجام میدهیم تا رونق و برکت بیشتری وارد زندگی ما شود.

دعا برای زیاد شدن خیر و برکت

هر کس با ایمان این آیات را در کاسه ای بنویسد پس آن را از آب پر کند و روز جمعه پیش از طلوع آفتاب آن آب را در باغچه منزل خود بریزد خیر وبرکت در ان منزل پیدا شود و ابواب رزق بر او گشاده می شود.اسلام و در قرآن کریم آیه های مختلفی برای راهنمایی انسان ها در بخش های مختلف زندگی مورد سفارش قرار گرفته است.مسلمانان با پیروی از دستورات خداوند در قرآن کریم و عمل به توصیه های او می توانند در بسیاری از موارد زندگی به موفقیت دست پیدا کنند. همچنین دعاهایی برای خیر و برکت در زندگی مورد سفارش قرار گرفته است.

حدیث پیامبر اکرم (ص) درباره برکت

پیامبر خدا (صلی الله علیه و آله) می فرمایند:

«برکت، به خانه اى که از آن به مردم نیکى برسد، سریع تر می رسد تا فرو رفتن تیغ در کوهان شتر یا رسیدن سیل به پایان [مسیرِ] خود» (الکافی، ج ۴، ص ۲۹)

ابی بن کعب عن النبی صلی الله علیه واله وسلم قال: من قرأ سورهظ المادذه اعطی من الاجر بعدد کل یهودی و نصرانی یتنفس فی دار الدنیا عشر حسنات و محا عنه عشر سیئات و رفع له عشر درجات ابی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم فنقل می کند که ایشان فرمود:

«هرکس که سوره «مائده» را قرائت نماید، به تعداد همه یهودیان و مسیحیان که در این دنیا نفس کشیده اند، ده حسنه به او داده می شود و ده گناه از گناهان او پاک می گردد و ده درجه به درجاتش افزوده می گردد.» مجمع البیان ج۲ عن ابی حمزه الثمالی قال: سمعت ابا عبدالله یقول: نزلت المائده کُمّلاً و نزل معها سبعون ألف ملک.

ابوحمزه ثمالی از امام صادق علیه السلام روایت کرده است: «سوره مائده یکباره بر پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم نازل شده است و ۷۰هزار فرشته هنگام نزول، آن را همراهی می کردند.»

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *