خانه / ابطال طلسم / آیات و دعای ائمه اطهار(ع) برای باطل کردن سحر و جادو

آیات و دعای ائمه اطهار(ع) برای باطل کردن سحر و جادو

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به آیات و دعای ائمه اطهار(ع) برای باطل کردن سحر و جادو پرداخته ایم. برای باطل کردن سحر و طلسم و جادو دعا و آیات مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

آیات و دعای ائمه اطهار(ع) برای باطل کردن سحر و جادو,آیات باطل کننده سحر و جادو – دعای ائمه اطهار (ع) برای باطل کردن سحر و جادو,آیات قرآنی برای باطل کردن سحر و جادو,آیات قرآنی مخصوص باطل کردن سحر و طلسم,آیات قرآنی قوی برای از بین بردم سحر و جادو,آیات قرآنی قوی و تضمینی رفع سحر و جادو

آیات و دعای ائمه اطهار(ع) برای باطل کردن سحر و جادو

آیا سحر و جادو واقعیت دارد؟ آیا قرآن چیزی درباره واقعیت سحر و جادو گفته است؟ اگر واقعیت دارد برای رفع آن چه کاری از دست ما برمی‌آید؟ آیا دعایی برای رفع سحر و جادو وجود دارد؟ همه چیز را درباره سحر و جادو و راه‌های رفع آن …

آیا سحر و جادو واقعیت دارد؟

خداوند در آیه ۱۰۲ سوره بقره بیان کرده است که سحر بین زن و شوهر جدایی می‌اندازد:

«وَ اتَّبَعُوا مَا تَتْلُو الشَّیَاطِینُ عَلَىٰ مُلْکِ سُلَیْمَانَ ۖ. وَ مَا کَفَرَ سُلَیْمَانُ وَ لَٰکِنَّ الشَّیَاطِینَ کَفَرُوا یُعَلِّمُونَ النَّاسَ السِّحْرَ وَ مَا أُنْزِلَ عَلَى الْمَلَکَیْنِ بِبَابِلَ هَارُوتَ وَ مَارُوتَ ۚ. وَ مَا یُعَلِّمَانِ مِنْ أَحَدٍ حَتَّىٰ یَقُولَا إِنَّمَا نَحْنُ فِتْنَهٌ فَلَا تَکْفُرْ ۖ. فَیَتَعَلَّمُونَ مِنْهُمَا مَا یُفَرِّقُونَ بِهِ بَیْنَ الْمَرْءِ وَ زَوْجِهِ ۚ. وَ مَا هُمْ بِضَارِّینَ بِهِ مِنْ أَحَدٍ إِلَّا بِإِذْنِ اللَّهِ ۚ. وَ یَتَعَلَّمُونَ مَا یَضُرُّهُمْ وَ لَا یَنْفَعُهُمْ ۚ. وَ لَقَدْ عَلِمُوا لَمَنِ اشْتَرَاهُ مَا لَهُ فِی الْآخِرَهِ مِنْ خَلَاقٍ ۚ. وَ لَبِئْسَ مَا شَرَوْا بِهِ أَنْفُسَهُمْ ۚ. لَوْ کَانُوا یَعْلَمُونَ»

«و (یهود) از آنچه شیاطین در عصر سلیمان بر مردم می‌خواندند پیروی کردند. سلیمان هرگز (دست به سحر نیالود؛ و) کافر نشد؛ ولی شیاطین کفر ورزیدند و به مردم سحر آموختند و (نیز یهود) از آنچه بر دو فرشته بابل «هاروت» و «ماروت» نازل شد پیروی کردند. (آن دو، راه سحر کردن را برای آشنایی با طرز ابطال آن، به مردم یاد می‌دادند. و) به هیچ کس چیزی یاد نمی‌دادند، مگر اینکه از پیش به او می‌گفتند: «ما وسیله آزمایشیم کافر نشو! (و از این تعلیمات، سوءاستفاده نکن!)»، ولی آن‌ها از آن دو فرشته، مطالبی را می‌آموختند که بتوانند به وسیله آن، میان مرد و همسرش جدایی بیفکنند؛ ولی هیچ‌گاه نمی‌توانند بدون اجازه خداوند، به انسانی زیان برسانند. آن‌ها قسمت‌هایی را فرا می‌گرفتند که به آنان زیان می‌رسانید و نفعی نمی‌داد و مسلماً می‌دانستند هر کسی خریدار این‌گونه متاع باشد، در آخرت بهره‌ای نخواهد داشت؛ و چه زشت و ناپسند بود آنچه خود را به آن فروختند، اگر می‌دانستند.»

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *