خانه / دسته‌بندی نشده / ختم آیه الکرسی جهت حاجت روایی و رسیدن به خواسته های دنیوی

ختم آیه الکرسی جهت حاجت روایی و رسیدن به خواسته های دنیوی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به ختم آیه الکرسی جهت حاجت روایی و رسیدن به خواسته های دنیوی پرداخته ایم. برای حاجت روایی و رسیدن به خواسته ها و دعاها ختم مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

ختم آیه الکرسی جهت حاجت روایی و رسیدن به خواسته های دنیوی,نحوه ختم بسیار مجرب آیت الکرسی برای برآورده شدن حاجت های دنیا و آخرت,ختم مجرب و قوی آیت الکرسی مخصوص روا شدن فوری حاجت ها,ختمی سریع الاجابه از آیت الکرسی جهت رفع حوائج دنیا و آخرت,چگونگی ختم سوره آیت الکرسی مخصوص حاجت روایی سریع الاجابه,نحوه ختم کردن آیت الکرسی با آثار و برکات زیاد

ختم آیه الکرسی جهت حاجت روایی و رسیدن به خواسته های دنیوی

اگر برای کسی کار مهمی پیش آمده باشد و بخواهد که زود انجام شود و به صحرایی رود که در آنجا کسی نباشد و خطی دور خود بکشد و رو به قبله با تواضع بنشیند و ۷۰ بار آیه الکرسی را بخواند . بدون شک در آن روز حاجات او بر آورده شود . این کار تجربه شده است و شکی در آن نیست.
رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمودند: هرگاه برای حاجتت از خانه ی خود بیرون آمدی آیه الکرسی را بخوان که حاجتت به خواست خدا برآورده گردد.
امام علی (علیه السلام) فرمودند: هرگاه یکی از شما اراده حاجتی کند پس صبح روز پنج شنبه در طلب آن بیرون رود و در وقت بیرون رفتن آخر سوره آْ عمران ( آیه ۱۹۰تا آخر) و آیه الکرسی و سوره قدر و حمد را بخواند ، زیرا که در خواندن این ها حوائج دنیا و آخرت برآورده می شود.
در روایت آمده است هر کس آیت الکرسی را در وقت غروب بخواند حاجتش برآورده گردد.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *