خانه / بخت گشایی / آیه امن یجیب برای حاجت روایی و بخت گشایی و ازدواج مجرب

آیه امن یجیب برای حاجت روایی و بخت گشایی و ازدواج مجرب

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به آیه امن یجیب برای حاجت روایی و بخت گشایی و ازدواج مجرب پرداخته ایم. برای رواشدن حاجات و بخت گشایی و ازدواج دعا و آیات مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

آیه امن یجیب برای حاجت روایی و بخت گشایی و ازدواج مجرب,آیه امن یجیب برای حاجت ازدواج,خواص آیه امن یجیب برای ازدواج,آیه امن یجیب برای گرفتن حاجت ازدواج,خواندن آیه امن یجیب به نیت ازدواج,آیه قرآنی مخصوص ازدواج,آیه سریع الاجابه برای ازدواج,بهترین آیه به نیت ازدواج,آیه تضمینی و قوی برای ازدواج

آیه امن یجیب برای حاجت روایی و بخت گشایی و ازدواج مجرب

خیلی وقت‌ها شده است که به هنگام دعا و مناجات به آیه أمّن یجیب توسل کرده‌ای تا حاجات خود را از خدا بخواهی. بارها و بارها با سوز و شور این آیه را خوانده و زمزمه کرده‌ای تا بر استجابت دعایت تأکید کرده باشی

ختم امن یجیب به این منظور انجام می‌گیرد که ما خود را مصداق موجودی مضطر و درمانده و خداوند را مجیب و فریاد‌رس و دستگیر می‌یابیم و این آیه را با توجه به مضمون و محتوای آن به قصد جلب عنایت و امداد خداوند و نجات یافتن از گرفتاری و بلا می‌خوانیم.

در یک مجلس دوازده هزار مرتبه آیه :

أَمَّنْ یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ یَکْشِفُ السُّوءَ وَ یَجْعَلُکُمْ خُلَفاءَ الْأَرْضِ أَ إِلهٌ مَعَ اللَّهِ قَلِیلاً ما تَذَکَّرُونَ

را بخواند و اگر وقت دست ندهد و یک نفس نتواند با مشارکت دیگران هم بخواند خوب است و اگر نتوانست، در یک مجلس صد و بیست مرتبه بخواند که انشاءالله در آن هفته به مراد می رسد و اثر استجابت ظاهر می گردد و در بعضی نسخ دو هزار مرتبه نیز وارد شده است.

أَمَّنْ یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ یَکْشِفُ السُّوءَ وَ یَجْعَلُکُمْ خُلَفاءَ الْأَرْضِ أَ إِلهٌ مَعَ اللَّهِ قَلِیلاً ما تَذَکَّرُونَ (۶۲/نمل)

ترجمه آیه :

یا کیست آنکس که دعاى مضطر را اجابت مى ‏کند و گرفتارى را برطرف مى سازد، و شما را خلفاى زمین قرار مى‏ دهد، آیا معبودى با خداست؟ کمتر متذکر مى‏ شوید!

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *