خانه / دعای رزق و روزی / آیه + دعا برای زیاد شدن روزی و پول در زندگی

آیه + دعا برای زیاد شدن روزی و پول در زندگی

اگر می خواهی در زندگی روزی و پول زیاد کنی و مشکلات مالی حل کنی. پیشنهاد می کنم که در ادامه این مطلب از سایت هاروس مرجع دعا ها و اذکار اسلامی آیه + دعا برای زیاد شدن روزی و پول در زندگی را بخوانید.

,دعای پول و ثروت,دعای جذب پول و ثروت,دعای افزایش پول و ثروت,دعای برای پول و ثروت,دعا برای پول و ثروت,دعا پول و ثروت,طلسم جذب پول و ثروت,دعای برکت پول و مال,دعا برای برکت پول و مال,دعا برای جذب پول و ثروت

آیه + دعا برای زیاد شدن روزی و پول در زندگی

آیه + دعا برای زیاد شدن روزی و پول در زندگی,دعای وصول پول,دعا برای وصول پول,دعای بیقراری برای وصول پول,دعای واریز پول,دعا برای واریز پول,دعای پول درآوردن,دعا برای پول درآوردن,دعا واسه پولدار شدن,دعا برای پول از غیب,دعا برای پولدار شدن,

به تجربه رسیده آن که در هر روز بخواند آیه مبارکه و من یتق الله تا آخر آیه 3 سوره طلاق را سه مرتبه بعد از نمازهای واجب یا سه مرتبه صلوات در اول آن و سه مرتبه صلوات در آخر آن بخواند موجب وسعت رزق خواهد بود. انشاء الله.

وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکِّلْ عَلَی الله فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیْءٍ قَدْرا.

هر کس سوره‌ی صافات را در هر روز جمعه بخواند خداوند در دنیا به او رزق و روزی زیاد و مخصوصی خواهد رسانید که نه شیطان و نه هیچ ظالمی در او تصرف نتوانند کرد .

دعا زیاد شدن روزی مجرب

دستوری از پیامبر بزرگوار اسلام صلی الله علیه و اله و سلم اگر قرضی دارید و از پرداخت آن عاجز شدید این دعا را ورد خود قرار دهید به ویژه بعد از هر نماز صد مرتبه بگویید انشا الله موفق به ادای قرض خواهید شد:

اَللّـهـُـمَّ اَغـنِـنـی بـِـحـَلا لـِکَ عَن حـَرامـِکْ وَ بـِـفـَضـْـلـِکَ عَــمـَّـنْ سـِـواکْ

علاوه بر اینکه بعد از هر نماز می‌خوانید همواره بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *