خانه / دسته‌بندی نشده / آیه قرآنی برای گشایش کسب و کار و خیر و برکت و روزی

آیه قرآنی برای گشایش کسب و کار و خیر و برکت و روزی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به آیه قرآنی برای گشایش کسب و کار و خیر و برکت و روزی پرداخته ایم. برای افزایش و رونق گرفتن کسب و کار و رزق و  روزی دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

آیه قرآنی برای گشایش کسب و کار و خیر و برکت و روزی،مجرب ترین آیه جهت وسعت رزق و روزی و گشایش کسب و کار و خیر و برکت,مجرب ترین آیه افزایش رزق و روزی,بهترین آیه قرآنی گشایش کار,آیه قرآنی مجرب برای خیر و برکت در کسب و کار,آیه های قرآنی تضمینی برای گشایش کارها,آیات قرآنی برای رزق و روزی و کسب و کار

آیه قرآنی برای گشایش کسب و کار و خیر و برکت و روزی

اگر بنا باشد تا آیه ای از قرآن کریم را بعنوان مجرب ترین آیه جهت وسعت رزق و روزی و گشایش کسب و کار و خیر و برکت بدانیم، بدون شک آن آیه؛ آیات ۲و۳ سوره طلاق است که به و من یتق الله مشهور می باشد. در خصوص خواص این آیات، بزرگان فرموده اند که تأثیرآن در گشایش روزی و برکت در رزق مجرب و تضمینی است اما باید با اخلاص و مداومت خوانده شود.

پیامبر اکرم(ص) فرمود:

من آیه اى را در قرآن مى شناسم که اگر تمام انسانها دست به دامن آن شوند براى حل مشکلات آنها کافى است و آن آیات سوّم و چهارم سوره طلاق است

«وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً* وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْث لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَى اللهِ فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالِغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیْىء قَدْراً»

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *