خانه / دسته‌بندی نشده / اذکار مجرب هفت سین جهت رفع بلا و خطرات و سلامتی

اذکار مجرب هفت سین جهت رفع بلا و خطرات و سلامتی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به اذکار مجرب هفت سین جهت رفع بلا و خطرات و سلامتی پرداخته ایم. برای سلامتی و محفوظ ماندن از خطرات و بلایا اذکار مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

اذکار مجرب هفت سین جهت رفع بلا و خطرات و سلامتی،سین با هفت ذکر قرآنی برای دفع بلا و کسب سلامتی در طول سال جدید,هفت سین قرآنی,هفت سین قرآنی برای حاجت,عکس هفت سین قرآنی,هفت سین سوره های قرآن,هفت نام مبارک خدا که با سین شروع می شود,هفت سلام موجود در قرآن,نوشتن هفت سین قرآنی با زعفران,هفت سین قرآنی برای دفع بلا,هفت سین قرآنی برای سلامتی در سال جدید,هفت ذکر قرآنی,ذکرهای قرآنی برای هفت سین

اذکار مجرب هفت سین جهت رفع بلا و خطرات و سلامتی

امیر المومنین علی (ع) دستور داده اند که: بر روی ظرف چینی با زعفرانی که با گلاب مخلوط شده این هفت ذکر قرآنی نوشته شود:

 سلام علی آل یاسین

سلام علی نوح فی العالمین

سلام علی ابراهیم

سلام علی موسی و هارون

سلام قولا من رب رحیم

سلام علیکم طبتم فادخلوها خالدین

سلام هی حتی مطلع الفجر

سپس این نوشته ها با آب شسته شود (که بهتر است آب زمزم و یا باران باشد) و آب جمع شده را به افراد خانواده بنوشانید؛ امید است که باعث دفع بلا و کسب سلامتی در طول سال جدید شود.

اما هفت سین قرآنی هفت آیه‌ای از قرآن است که با سلام شروع شده است:

۱- سلامٌ قولاً مِن رَبِّ رحیم.( یس/۵۸)

” از جانب پروردگار ی مهربان به آنان سلام گفته می‌شود.”

این ندای روح افزا و نشاط بخش و مملو از مهر و محبت خدا، چنان روح انسان را در خود غرق می‌کند و به او لذت، شادی و معنویت می‌بخشد، که با هیچ نعمتی برابر نیست، آری شنیدن ندای محبوب، ندایی آمیخته با محبت و آکنده از لطف، سرتا پای بهشتیان را غرق سرور می‌کند، که یک لحظه آن بر تمام دنیا و آنچه در آن است برتری دارد.

از پیامبر اکرم (ص) روایت شده: ” در همان حال که بهشتیان غرق در نعمت‌های بهشتی هستند نوری بر بالای سرایشان آشکار می‌شود؛ نور لطف خداوند که بر آنها پرتو افکنده است.

پس ندایی بر می‌خیزد که “سلام بر شما ای بهشتیان”، نظر لطف خداوند چنان بهشتیان را مجذوب می‌کند که از همه چیز جز او غافل می‌شوند، و همه نعمت‌های بهشتی را در آن حال به دست فراموشی می‌سپارند.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *