خانه / استخاره بسیار مجرب با قرآن / استخاره بسیار مجرب با قرآن – استخاره با قرآن جهت ازدواج

استخاره بسیار مجرب با قرآن – استخاره با قرآن جهت ازدواج

استخاره بسیار مجرب با قرآن – استخاره با قرآن جهت ازدواج

در این پست از سایت هاروس  استخاره مجرب با قرآناستخاره با قرآن جهت ازدواج را قرار داده ایم.استخاره به  معنی خواستن بهترين  و طلب كردن خير است و در اصطلاح نوعی دعا است در انجامکاری كه خير و شر آن بر انسان پوشيده است. برای برطرف شدن شک . دودلی استخاره گرفتن یکی از موارد رایج است.در اصل استخاره گرفتن مشورت کردن با خداوند متعال است.

استخاره بسیار مجرب با قرآن – استخاره با قرآن جهت ازدواج
استخاره بسیار مجرب با قرآن – استخاره با قرآن جهت ازدواج

استخاره با قرآن کریم,استخاره با قرآن مکارم,استخاره با قرآن آوینی,استخاره با قرآن خوب و بد,استخاره با قرآن امام علی,استخاره با قرآن چگونه است,استخاره با قرآن دستی,استخاره با قرآن برای ازدواج,استخاره ازدواج با اسم,استخاره ازدواج بهجت,استخاره ازدواج با قران,استخاره ازدواج,استخاره ازدواج با حروف ابجد,استخاره ازدواج حافظ,استخاره ازدواج خامنه ای انلاین,استخاره ازدواج با اسم مادر

استخاره مجرب با قرآن – استخاره با قرآن جهت ازدواج:

انواع استخاره:

1. دعای طلب خیر از خدا:در روایات معتبر زیادی آمده است که از خدا بخواهید خیرو صلاح شما پیش آید. بر اساس روایات، خداوند هم برای فرد خیر پیش می آورد. به طور کلی هرگاه در انجام مسائلی مردد هستید، همین دعا را کنید که خدایا برایم خیر پیش بیاید و انشاء الله دعایتان مستجاب می شود.
2. معنای دیگر استخاره همان معنای اصطلاحی است که فرد می خواهد بفهمد فلان کار را انجام بدهد یا خیر. گاه انسان به وظیفه شرعی و عقلی خود آگاه نیست و برای دانستن اینکه کدام کار به نفع اوست، استخاره انجام می دهد.
تفاوت استخاره با تفال
گاه انسان تمایل به انجام کاری ندارد و فقط می خواد بداند که فلان مطلب چه می شود یا نتیجه کاری که انجام داده است در نهایت چه می شود. این موارد استخاره نمی باشند و تفال هستند. انجام تفال با قرآن کار خوبی نیست و طبق روایات، این کار نهی شده است. بنابراین استخاره یعنی این است که شخص عملی را انجام دهد یا خیر.
استخاره درباره کاری که انجام شده است و فقط نتیجه آن را می خواهید بدانید یا کاری انجام نشده و فقط می خواهید بدانید که آینده آن چه خواهد بود، درست نمی باشد.

در عمل با پاسخ استخاره مخالفت نکنید:

نکته ای که درباره استخاره حائز اهمیت است عمل کردن به نتیجه آن می باشد. یعنی اگر پاسخ استخاره بد بود تا حد ممکن با آن مخالفت نشود. این بدان معنا است که نتیجه استخاره موهوم و پوچ نمی باشد. اما قبل از آن باید توجه داشت که زمانی باید استخاره گرفت که قبل از آن از قوه عقل و تعقل در درجه اول و در درجه دوم از مشورت با افراد با تجربه و آگاه بهره مند شده و به نتیجه ای نرسید.

استخاره حکم خدا را تغییر نمی دهد:

حکم خداوند با استخاره تغییر نمی کند یعنی همچنان که استخاره می کنید باید به اصول مذهبی پایبند باشید، مثلا شخصی استخاره می کند که خودکشی کند یا خیر اما با شریعت خداوند مخالف باشد، استخاره او باطل است.
استخاره مجرب با قرآن – استخاره با قرآن جهت ازدواج,استخاره با قرآن کریم,استخاره با قرآن مکارم,استخاره با قرآن آوینی,استخاره با قرآن خوب و بد,استخاره با قرآن امام علی,استخاره با قرآن چگونه است,استخاره با قرآن دستی,استخاره با قرآن برای ازدواج,استخاره ازدواج با اسم,استخاره ازدواج بهجت,استخاره ازدواج با قران,استخاره ازدواج,استخاره ازدواج با حروف ابجد,استخاره ازدواج حافظ,استخاره ازدواج خامنه ای انلاین,استخاره ازدواج با اسم مادر
برگرفته از سایت دعایاب

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *