خانه / انگشتر / انگشتر و گردنبند انگشتر عقیق شجر یمنی-خواص و فواید انگشتر عقیق شجر

انگشتر و گردنبند انگشتر عقیق شجر یمنی-خواص و فواید انگشتر عقیق شجر

انگشتر و گردنبند انگشتر عقیق شجر یمنی-خواص و فواید انگشتر عقیق شجر

در این پست از سایت هاروس انگشتر عقیق شجر یمنیخواص و فواید انگشتر عقیق شجر را قرار دادیم . سنگ عقیق شجر از سنگ های پرخاصی می باشد که نوعی طرح درخت بر روی آن وجود دارد و از این رو به این نوع سنگ ها شجر گفته می شود . از خواص و فواید انگشتر عقیق با نگین سنگ شجر می توان به از بین رفتن انرژی های منفی و افزایش اعتماد به نفس و خونسرید اشاره کرد .

انگشتر عقیق شجر یمنی-خواص و فواید انگشتر عقیق شجر
انگشتر عقیق شجر یمنی-خواص و فواید انگشتر عقیق شجر

انگشتر و گردنبند انگشتر عقیق شجر یمنی-خواص و فواید انگشتر عقیق شجر:

عقیق گوهری از خانواده کوارتز می باشد و عقیق دندریت یا همان شجر (dendrite) را جزوی از خانواده عقیق ها می دانند. سنگ عقیق شجر یا دندریت آگات، اسم خود را از واژه یونانی به معنای مانند درخت گرفته است.

این نوع عقیق ها معمولا بی رنگ، سفید، یا خاکستری می باشد و نقش هایی مانند درخت یا سرخس را به دلیل وجود آهن و منگنز به نمایش می گذارد که در اصطلاح به این خاصیت سنگ شجر، دندریت می گویند و به دلیل شباهت زیاد طحر ایجاد شده روی نگین به فصل های بهار و پاییز به آنها سنگ شجر پاییزی یا بهاری نیز گفته میشود.

(البته ممکن است گاهی اسم الله، علی، محمد و … بر روی آن بطور طبیعی نمایان شود.) سنگ شجر پاییزی معمولا به رنگ زرد یا نارنجی است که در ادامه عکس های مربوط به این نوع گذاشته شده است یکی از زیباترین سنگ شجری و نوع های با ارزش آن، گونه سبز رنگ آن می باشد که نقش هایش به رنگ سفید می باشد.

این گوهر یکی از فروان ترین نوع عقیق ها می باشد به طوری که در بازار امکان یافتن زیباترین سنگ شجر و انگشتر شجر پاییزی اصل کار سختی نیست. در زمان قدیم به دلیل اهمیت خواص سنگ شجر اصل این سنگ در تمامی مراحل زندگی گذشتگان از تجارت گرفته تا کشاورزی نقش مهمی داشته است. در یونان قدیم نگین شجر، نشانه عروس جنگل و روح درخت بوده و به همین دلیل آن را در زمین های کشاورزی خود خاک می کردند تا محصولشان زیاد و باکیفیت باشد.

 

انگشتر عقیق شجر یمنی,خواص و فواید انگشتر عقیق شجر عکس و تصویر انگشتر عقیق شجر سنگ شجره سنگ شجر زمستانی سنگ شجر دریایی سنگ شجر در کجا یافت میشود سنگ شجر خام سنگ شجر پاییزی سنگ شجر بهاری سنگ شجر اصل خواص و فواید انگشتر عقیق شجر خرید و قیمت انگشتر شجر انگشتر عقیق شجری مردانه انگشتر عقیق شجری انگشتر عقیق شجره انگشتر عقیق شجر یمنی انگشتر عقیق شجر مردانه انگشتر عقیق شجر زنانه انگشتر عقیق شجر دریایی انگشتر عقیق شجر پاییزی انگشتر عقیق با نگین سنگ شجر انگشتر شجر مردانه و زنانه انگشتر شجر مردانه انگشتر شجر قیمت انگشتر شجر دریایی انگشتر شجر درختی انگشتر شجر تک درخت انگشتر شجر پاییزی انگشتر شجر بهاری انگشتر شجر برای خونسردی انگشتر شجر برای اعتماد به نفس انگشتر شجر اصل انگشتر شجر

 

روش های تشخیص اصل بود این سنگ:

امروز اگر کمی اطلاعات داشته باشید می توانید به راحتی انگشتر شجر اصل را از بدلی تشخیص دهید و از خواص سنگ شجر اصل بهره مند شوید.بنابراین با کمی وقت گذاشتن و کسب اطلاعات، از خرید نگین شجرهای تقلبی جلوگیری کنید.

با توجه به خواص عقیق شجر، از آنجا که این سنگ ها دارای منافذ و شکاف هایی میکروسکوپی زیادی می باشند از این رو برای رنگ آمیزی های شیمیایی موردی مناسب بوده و به علت نقش های فریبنده می توانند در صورت نبود اطلاعات کافی مشتری بعنوان نگین شجر اصلی به فروش برسد.با این تفاسیر اگر قصد خرید دارید اطلاعاتی را از متخصصین این زمینه بدست آوردید.

روش های تشخیص عقیق اصل :

۱- اولین راه تشخیص سنگ شجر اصل: از آنجا که می دانید میزان سختی عقیق (جدا از اینکه شجر باشد یا نوع دیگری) از شیشه بیشتر می باشد بنابراین عقیق می تواند بر روی شیشع خط بندازید در غیر این صورت در عقیق بودن آن شک کنید.

۲- دومین روش تشخیص: در مقایسه دو عقیق هم اندازه، عقیق سنگین تر، اصل می باشد چون که عقیق اصل چگالی بالایی دارد بنابراین وزن بیشتری را در مقایسه با نمونه های مشابه خود دارد.

۳- سومین راه تشخیص: عقیقی که همچون شیشه صاف و زلال باشد امکان تقلبی بودن آن وجود دارد بنابراین عقیق اصلی ممکن است دارای لکه و یا رنگ کدر باشد. این روش همیشه صادق نیست و ممکن است عقیق صاف و خوش رنگ اصلی نیز وجود داشته باشد که بر این اساس قیمت بالایی پیدا می کند. عقیق اصل اغلب دارای اندکی هرج و مرج و بی نظمی در شفافیت است و بعضاً می‌توان درون آن خطوط و ابرهایی نامنظم را دید که میتوان به عنوان یک راه تشخیص سنگ شجر اصل نیز در نظر گرفت.

۴- روش چهارم: چهارمین راه تشخیص سنگ شجر اصل و به طور کلی سنگ عقیق این است که در فصل تابستان و هوای گرم سرد بوده و در فصل زمستان حس گرمی به دست شما انتقال می دهد در حالی که عقیق ( سنگ شجر ) مصنوعی تابع دمای محیط می باشد. (البته این روش همیشه پاسخگو نیست)

ویژگی های شگفت انگیز سنگ و انگشتر شجر:

از نظر فیزیکی سنگ عقیق شجری چگالی و ارتعاش کمتری در مقایسه با سایر عقیق ها دارد اما با این وجود نفوذ زیادی را در بین نگین های دیگر دارا می باشد. خاصیت سنگ شجر این است که صبر و تحمل را در صاحبش تقویت می کند و آرامش درونی در ارتباط با فضای بیرونی را زیاد می کند. خاصیت انگشتر شجر پاییزی یا به طور کل انواع مختلف آن ارتباط فرد را با زمین و کائنات عمیق تر می کند. خواص عقیق شجر، مناسب ترین معیار برای آزمودن فرد است به این معنی که موجب می شود راه و روش درستی جلوی پای انسان قرار گیرد. خواص عقیق شجری در سنگ درمانی بسیار موثر است.

طبع این نگین گرم بوده و به وجود آوردن حس حمایت و اعتماد به نفس در صاحبش از خواص شجر می باشد. استفاده از کریستال سنگ شجر، در زمان بارداری خیلی موثر می باشد. استفاده از خاصیت انگشتر شجر دریایی این دوران بارداری سبب آرامش در کودک می شود. اگر آن را به عنوان گردنبند استفاده نمایید، رتبه و ارزش شما در بین آشنایان بالا می رود. از خواص عقیق شجر و دیگر انواع عقیق این است که از شخص در مقابل حوادث محافظت می کند.

آیا سنگ شجر رشد میکند؟

قطعا ابعاد آن در طول زمان تغییر محسوسی ندارد پس حتما علت رشد سنگ شجر، تغییر شکل و افزایش و یا کاهش نقش و نگارهای نگین می باشد.در حقیقت نقش موجود بر روی سنگ عقیق شجر رشد نمیکند، اما برخی ها معتقد هستند که این نقش ها ممکن است در طی سالیان جابه‌جایی داشته باشند.

بنابراین می توان گفت که بعد از گذشت چندین سال نقش روی نگین از نقطه ای به نقطه دیگری بر روی نگین تغییر حالت می دهد که ممکن است باعث بزرگتر دیده شدن نقش آن شود به همبن علت رشد سنگ شجر، از دیدگاه بعضی افراد اتفاق می افتد.

پس به طور عامیانه باید بگوییم درخت شجر رشد نمی کند اما دچار تغییر شکل می شود.

خواص سنگ شجر اصل :

استفاده از خواص سنگ شجر دریایی یا به طور کلی انواع گونه های مختلف سنگ عقیق شجر، روشی مناسب برای استحکام بخشیدن به رشته های وجودی فرد از طریق عملکرد درونی هستند.خاصیت انگشتر شجر دریایی و انواع این سنگ با قدرت شگرفی که دارد می تواند انسان از سز چشمه های گناه، انتقام، شرم و … دور نگه دارد و سبب کمال انسان ها شود.

حال با برخی از خواص انگشتر شجر بر روی جسم، احساس و روح آشنا می شویم و با توجه به احادیث و روایات نقل شده، از خواص انگشتر شجر در روایات می توان همان خواص انگشتر عقیق را استخراج کرد.

۱- اثر خواص انگشتر و گردنبند شجر بر روی جسم:

در بهبود کمردرد، آرتروز گردن و تعداد سلول های خونی این خواص شجر، بسیار مفید و موثر می باشد.
Dendritic-agate-stone-min سنگ شجر: خواص، راه تشخیص، قیمت، معادن و زیباترین عکس های نگین عقیق شجر

۲- تاثیرات احساسی یکی دیگر از خواص شجر:

خواص انگشتر شجر پاییزی و بطور کلی انواع این سنگ در کمک کردن فرد با رهایی دادن از احساسات منفی نفس اماره و الگوهای مضر زندگی، افزایش عزت نفس و پرورش دادن نفسی قوی تر مفید است.

۳- تاثیرات روحانی :

خواص سنگ شجر دریایی یا انواع دیگر این سنگ سبب کمک به فرد در صادقانه نگاه کردن به خود، ترغیب شخص در گسترش دادن افکار مثبتش و تجسم کردن بالاترین سطح ظرفیت و توانایی شخصی می شود. خاصیت سنگ شجر، برای اکثر چاکراهای بدن مفید می باشد.از آن جایی که آیات فراوانی درباب خواص بی نظیر عقیق بیان شده است.

همچنین در منابع علمی و روایات اشارات فراوانی به انرژی و فواید این گوهر شده است که با توجه به آن ها میتوان به خواص انگشتر شجر در روایات پی برد و همان خواص عقیق را از آن استخراج کرد.

برگرفته از سایت دعاگو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *