خانه / دسته‌بندی نشده / تأثیر خواندن سوره‌ و آیات قرآن بر ظرف آب و انداختن در آب

تأثیر خواندن سوره‌ و آیات قرآن بر ظرف آب و انداختن در آب

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به تأثیر خواندن سوره‌ و آیات قرآن بر ظرف آب و انداختن در آب پرداخته ایم. برای دانستن آثار و خواص نوشتن دعا و انداختن در آب مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

تأثیر خواندن سوره‌ و آیات قرآن بر ظرف آب و انداختن در آب,تأثیر خواندن سوره‌ و آیات قرآن بر ظرف آب – تاثیر نوشتن دعا و در آب انداختن آن,خواندن دعا و فوت کردن در آب,خواندن سوره قرآنی به آب,خواندن آیات قرآن به آب,نوشتن دعا و انداختن در آب رودخانه,تاثیر انداختن دعا در آب برای گرفتن حاجت,تاثیر خواندن دعا هنگام نوشیدن آب,خواندن دعا بر آب برای شفای مریضی و بیماری

تأثیر خواندن سوره‌ و آیات قرآن بر ظرف آب و انداختن در آب

تاثیر نوشتن دعا و در آب انداختن آن

بر طبق روایات، چنین دعایی باعث رفع هر حاجتی و امن از هر ترسی است؛

مثل نوشتن دعای

«بسم الله الرحمن الرحیم. اللهم انی اتوجه الیک…»

یا نوشتن دعای

«بسم الله الرحمن الرحیم من العبد الذلیل الی المولی الجلیل…»

و پیچاندن و انداختن آن در آب چاه یا آب جاری

تأثیر دعا همراه با خواندن سوره‌ یا آیاتی از قرآن

روایاتی وارد شده است که برای رفع هر دردی یا درد سر و یا درد شکم، خواندن چهل مرتبه سوره حمد بر ظرفی از آب و ریختن آن بر روی مریض، باعث رفع درد شدید می‌شود و … .

همچنین دعا همراه با نوشتن سوره‌هایی یا آیاتی از قرآن کریم و به دنبال آن شستن آن سوره‌ها و خوردن یا کشیدن آن به روی بدن برای حفظ حافظه یا درد چشم مؤثر است.

و نیز در کتب دعا آمده است که خواندن و دمیدن سوره‌هایی، در ظرفی از آب و ریختن آن به سر و صورت، باعث به هوش آمدن انسان بی‌هوش می‌شود

تأثیر خواندن دعا هنگام نوشیدن آب

این دعا هم قبل و هم بعد از نوشیدن هر آبی، سفارش شده است که در واقع رنگ الاهی دادن، حتی به ساده‌ترین کار آدمی است و بیانگر توحید افعالی، توحید ربوبی، تمجید الاهی، ستایش الاهی، حلم و رأفت الاهی است.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *