خانه / تعبیرخواب / تعبیر خواب دیدن بيماری، معنی بيماری در خواب

تعبیر خواب دیدن بيماری، معنی بيماری در خواب

تعبیر خواب دیدن بيماری، معنی بيماری در خواب

 اگر به تازگی خوابی با مضمون تعبیر خواب دیدن بيماری، معنی بيماری در خواب را دیده اید، به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم حتما این مطلب  را مشاهده نمائید. ضمن این که تعابیر از منابع مختلف است. البته که  بیماری نیز انواع مختلفی دارد و قطعا تعبیرش نیز متفاوت است.
تعبیر خواب دیدن بيماری، معنی بيماری در خواب
تعبیر خواب دیدن بيماری، معنی بيماری در خواب
 دیدن بستگان بیمار در خواب, تعبیر دیدن بیمار بهبود یافته, تعبیر خواب بیمار برهنه, تعبیر خواب بیمار گوناگون, تعبیر خواب بیماری معده,,تعبیر خواب بیماری سرطان,تعبیر خواب بیماری پوستی,تعبیر خواب بیماری دیگران,تعبیر خواب بیماری فرزند,تعبیر خواب بیماری همسر,تعبیر خواب بیماری مادر,تعبیر خواب بیماری که بمیرد

کتاب سرزمین رویاها:

بستگان بیمار هستند: بدبختی نامزد یا دوستتان بیمار است: ازیک خوشی صرفنظر می‌کنید. از بیماران عیادت می‌کنید: هر طور شده با کوشش به هدفتان خواهید رسید. شما بیماری مغز دارید: شانس زیاد شما را لوس می‌کند.

بیماری معده دارید: ولخرجی نکنید شما یک بیماری غیرقابل تشخیص دارید: فراوانی مادیات

اشخاص دیگر بیمار هستند: یکنفر که شما او را می‌شناسید به زندان می‌رود. تعدادی بیمار در بیمارستان: شادی و منفعت مالی بچه‌ها بیمار هستند: خوشبختی و تسلی خاطر دشمنان بیمار هستند: یک وسوسه بزرگ که برای شما ابداً خوشایند نخواهد بود.

محمدبن سيرين گويد:

اگر كسي در خواب بيند كه بيمار است، دليل كه دين او به فساد است و گفتار او را مردم به نفاق است و بعضي گويند كه در آن سال بميرد. اگر بينداز بيماري تندرست شده است و در خانه خويش نبود و با كس سخن نمي گفت، دليل كه بيماري بر وي دراز شود و برخطر بوده باشد كه بميرد، امااگر بيند كه با مردمان مجالست مي كرد و سخن مي گفت، دليل كه زود از بيماري شفا ياد.

ابراهيم كرماني گويد:

اگر بيند بيمار و برهنه است، دليل كه زود بميرد. و معبران گفته اند كه بيماري در خواب، دليل بر فسق و فجور كند و غم و اندوه از قِبَل سلطان يا از قِبَل عيال بدو رسد. جابر مغربي گويد: بيماري هاي گوناگون در خواب، دليل است بر خوار شدن فريضت ها و سنتها.

حضرت امام جعفر صادق فرمايد: اگر كسي بيند كه بيمار است و از علت خويش مي ناليد، دليل كه از غم ايمن شود. اگر از بيمار قانع و راضي و شاكر بود، تاويلش به نيكي و صحت است. اگر بيند بيمار و برهنه است، دليل كه اجلش نزديك آمده باشد.

برگرفته از سایت اهنوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *