خانه / تعبیرخواب / تعبیر خواب کرکره و افتادن کرکره مغازه – تعبیر کرکره برقی خانه در خواب

تعبیر خواب کرکره و افتادن کرکره مغازه – تعبیر کرکره برقی خانه در خواب

تعبیر خواب کرکره و افتادن کرکره مغازه – تعبیر کرکره برقی خانه در خواب

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب هاروس تعبیر خواب کرکره و افتادن کرکره مغازهتعبیر کرکره برقی خانه در خواب را قرار دادیم . اگر به دنبال تعبیر و تفسیر خواب کرکره و خریدن کرکره برای پنجره و خانه و کرکره در مغازه و خراب شدن کرکره مغازه و کرکره برای پارکینگ خانه هستید این مطلب از سایت هاروس رو حتما ببینید …

تعبیر خواب کرکره و افتادن کرکره مغازه – تعبیر کرکره برقی خانه در خواب
تعبیر خواب کرکره و افتادن کرکره مغازه – تعبیر کرکره برقی خانه در خواب

تعبیر خواب کرکره پنجره,تعبیر خواب خراب شدن کرکره,تعبیر خواب کرکره برقی,معنی و مفهوم دیدن کرکره برقی در خواب

تعبیر خواب کرکره و افتادن کرکره مغازه – تعبیر کرکره برقی خانه در خواب:

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی:

نوعي کرکره چوبي هست که بيرون پنجره اتاق ها نصب مي کنند و ثابت و بي حرکت مي ماند. فرانسويان به اين نوع کرکره مي گويند – ژالوزي – که به معني حسادت است.

کرکره در خواب هم حسادت است و هم تجسس و هم ميل به اختفا، انزوا و گوشه گيري که البته بايد معبر با وضع بيننده خواب بسنجد.

اگر ببينيد که به پنجره اتاق خويش کرکره آويخته و از وراي آن به خارج نگاه مي کنيد گرفتار حسد مي شويد يا در امور غير مربوط به خودتان تجسس و فضولي و کنجکاوي مي کنيد.

اگر ببينيد اتاقي هست که تمام پنجره هاي آن را با کرکره پوشانده اند و شما درون آن اتاق هستيد و بيرون را نمي بينيد در امري شما را کنار مي گذارند يا خودتان کنار مي گيريد و به تکروي تمايل پيدا مي کنيد.

اين در صورتي است که از حضور در آن اتاق با کرکره هاي بسته خوشحال و راضي باشيد اگر خشنود نباشيد تعريف اول درست است که شما را کنار مي گذارند.

اگر ببينيد خودتان داريد به پنجره اتاق خودتان کرکره نصب مي کنيد چيزي هست که نمي خواهيد ديگران از آن آگاه شوند و در واقع از روشن شدن يک واقعيت بيمناک خواهيد شد.

اگر ببينيد پنجره هاي اتاق کرکره کهنه و پاره دارد نزد مردم شرمنده مي شويد و موردي پيش مي آيد که شما را ملامت مي کنند.

تعابیر دیگر کرکره در خواب :

خواب دیدم به همراه برادرم در حال تعمیر کرکره برقی بزرگ و به رنگ سفید بودیم که قرار بود بخاطر نصب و یا تعمیر آن به ما دو نفر مزد داده شود و پس از پایان کار از صاحب فروشگاه حقوق دریافت کردیم تعبیرش چی میشه؟

دیدن کرکره های جدید و برقی در خواب به نشانه سهولت در کار پیشرفت کردن و بهبود کیفی یا کمی سطح زندگی است در واقع می توان نتیجه گرفت با دیدن چنین رویایی باید خوشحال شد چرا که قطعا در پس ان معانی خوب و خیری نهفته است

تعبیر خواب دیگر کرکره :

سلام خواب دیدم به من و یکی از شاگردانم چند کار خوب و پر درامد برای نصب کرکره های برقی در بهترین مکان تهران پیشنهاد شده است و فوری وسایل کار را جمع کردیم تا عازم تهران شویم ایا معنایی دارد؟

دیدن کرکره برقی در خواب شما معنای خوبی دارد و نشانه ی تسریع و یا پیشرفت موفقیت های اخیر شما در زندگی است اما اینکه دیده اید برای رفتن به سمت تهران عجله کرده اید و بار سفر را بسته اید نیکو نیست و دلالت بر این دارد که کسی باعث رنجش شما میشود و یا اینکه قصد دارد بر سر راه شما سنگ بگذارد تا به اهداف خود نرسید

تعبیر خواب کرکره های قدیمی در خواب:

دیدن کرکره های قدیمی که هم اکنون نیز در بازارهای مختلف به چشم میخورد نشانه ی پسرفت و یا به عقب بازگشتن است در واقع این رویا دلالت بر غرق شدن در گذشته،فراموش نکردن خاطرات قدیمی مانند معشوق عزیز فوت شده یا …است

من خواب دیدم که جایی نشسته بودم و بعد صاحب مغازه ای از من خواست تا بهش کمک کنم و کرکره او را به سمت بالا بزنیم در حال انجام این کار بر اثر سقوط کرکره ضربه ی شدیدی به سر من وارد شد و خونریزی کردم تعبیرش چیه:

مسیرتان به سوی موفقیت پیچیده است. از آن جایی که نمی توانید مسیرتان را خوب درک کنید، طراحی یک نقشه و برنامه ی سنجیده کار سختی است. اکنون به نفع تان است که اهداف بلند مدت تان را فعلا کنار بگذارید. همه ی توجه تان به زمان حال باشد، اما نقشه هایی را که برای آینده دارید فراموش نکنید تا زمان مناسب فرا برسد.

منابع » توپ توپ و ساعد نیوز

برگرفته از سایت دعاشفا

******************************************

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *