خانه / دسته‌بندی نشده / ختم سریع الاجابه سوره مبارکه یاسین برای دستیابی به حوائج

ختم سریع الاجابه سوره مبارکه یاسین برای دستیابی به حوائج

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به ختم سریع الاجابه سوره مبارکه یاسین برای دستیابی به حوائج پرداخته ایم. برای حاجت رواشدن و رسیدن به خواسته ها ختم مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

ختم سریع الاجابه سوره مبارکه یاسین برای دستیابی به حوائج,مجرب سوره یس,ختم سوره یس برای حاجات بزرگ,طریقه ختم سوره یس برای حاجت,روش و نحوه ختم سوره یس برای حاجات,بهترین روش برای ختم سوره یس,ختم قوی و تضمینی سوره یس,چگونگی ختم سوره یس,ختم قوی و مجرب سوره یاسین,سوره یس برای حاجت رزق و روزی,سوره یس برای حاجت بخت گشایی,سوره یس برای حاجت گشایش مشکلات

ختم سریع الاجابه سوره مبارکه یاسین برای دستیابی به حوائج

ختم های تضمینی و مجرب سوره یس :

ختم سوره یس به روشهای مختلفی انجام میشود و یکی از مجرب ترین ختم های مذهبی برای رسیدن به حاجات بزرگ است.

وقتی که ختم سوره یس را به پایان میرسانید با فرشتگان (موکلان) سوره یاسین ارتباط برقرار میکنید و آنها وسیله تحقق حاجات شما هستند به اذن خداوند بزرگ.

خواص و فضیلت خواندن سوره یاسین :

در کتاب بحار الانوار ابوبصـیر از امام صادق علیه السـلام روایت کرده :

هر چیزي قلبی دارد و قلب قرآن سوره یس است، هر کس آن را پیش از خواب و یا در روز پیش از فرا رسـیدن شب تلاوت کنـد، در آن روز از گروهی که در پناه خداونـد و روزي آنان مقرر شـده است، خواهـد بود.

هر کس شب پیش از خواب آن را تلاوت کنـد، خداونـد براي مراقبت از او هزار فرشـته میگمارد تا او را از شـر هر شیطان رانده شده و از هر آسیبی مصون بدارند.

و اگر در همان روز بمیرد، خداوند او را به پاداش این عمل وارد بهشت میکند و به هنگام غسل سـی هزار فرشـته بر جنازه او حاضـر شده و همه براي او طلب آمرزش میکننـد و با حال اسـتغفار او را تا قبر بدرقه میکنند.

و هنگامی که به خاك سپرده شد، آن فرشـتگان در درون قبر او خـدا را عبـادت میکننـد و ثواب آن را به او میدهنـد و قبر او تا آنجا که چشم او کار میکنـد گشاده میگردد و از فشار قبر ایمن میشود و همواره تا به حشـر نوري از قبر او تا آسـمان میتابـد.

و هنگامی که خداوند او را از قبر برانگیزد، فرشـتگان با اویند و او را بـدرقه میکننـد و به رویش لبخنـد میزننـد و او را به خیر و نیکی بشـارت میدهنـد تـا او را از صـراط و میزان بگذراننـد و او را در جایگـاهی قرار دهنـد که هیـچ مخلـوقی جز کروبیـان و پیـامبران الهی، آن مقـام و منزلت را نشایـد و او بـا پیـامبران الهی در پیشـگاه خداوند میایسـتد و با غمگساران غم نمیخورد و با اندوهگینان به اندوه نمینشیند و با زاري زاري کنندگان زاري نمیکند.

آنگاه پروردگار تبارك و تعالی به او میفرماید:

اي بنده من! شفاعت کن، من شفاعت تو را درباره هر کس که خواهی میپذیرم. اي بنده من! از من بخواه، پس هر چه بخواهی تو را خواهم داد.

پس حـاجت خود را از خـدا میطلبـد و حـاجتش برآورده میشود، شـفاعت میکند و شـفاعت او پذیرفته میشود، مانند دیگران به حساب او نمیرسند و مانند دیگران او را توقیف و بازداشت نمیکنند و چون خـوار شـدگان زبـون و خـوار نمیگردد و مکافـات گناهـان و اعمـال ناپسـندي کـه انجـام داده است، دامنگیر او نمیشـود، و نـامه سرگشاده اي به او داده میشود تا از درگاه خـدا فرود آید و همه مردم با دیدن او از روي تعجب به هم میگویند: خداوند پاك و منزه است! این بنده حتی یک گناه هم ندارد و از هم دمان و همراهان حضـرت محمدصـلی االله علیه وآله وسلم خواهد بود.

در بحار الانوار جـابر جعفی از امام باقر علیه السـلام روایت کرده :

هر کس در عمر خود یک بار سوره یس را بخوانـد، خداونـد به شـماره هر آفریـده اي در دنیا و آخرت و آنچه در آسـمان است دو میلیون حسـنه نوشـته و به همین انـدازه از گناهـانش پـاك میکنــد و دچـار تنـگدستی و بـدهکاري و خـانه خرابی و رنـج و دیـوانگی نشـود و بـه جـذام و وسـواس و سـایر بیماريهـاي زیـان آور مبتلا نمیگردد و خداونــد دشـواري مرگ را بر وي آسـان میکنـد و خـود کـار قبض روحش را بـه عهـده میگیرد و در زمره کسـانی خواهـد بـود کـه خداونـد متعـال گشـایش روزي و شادمـانی او بـه هنگـام مرگ و اسـباب خشـنودي به پاداشهاي اخروي او را تأمین کرده است، آنگاه خداونـد متعال به تمام فرشـتگان خود در آسـمانها و زمین خطاب میکند: من از این بنده خود راضی شدم، شما هم براي او طلب آمرزش کنید.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *