خانه / دسته‌بندی نشده / ختم مجرب دعای نادعلی برای برآورده شدن حاجات و خواسته ها

ختم مجرب دعای نادعلی برای برآورده شدن حاجات و خواسته ها

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به ختم مجرب دعای نادعلی برای برآورده شدن حاجات و خواسته ها پرداخته ایم. برای رواشدن حاجات ورسیدن به خواسته ها دعا و ختم مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

ختم مجرب دعای نادعلی برای برآورده شدن حاجات و خواسته ها,ختم دعای نادعلی به روش آیت الله کشمیری برای گرفتن حاجت,طریقه ختم دعای نادعلی,ختم نادعلی برای حاجت روایی,دستورالعمل ختم دعای نادعلی,ختم دعای نادعلی به طریقه مرحوم کشمیری,ختم نادعلی برای برآورده شدن حاجت

ختم مجرب دعای نادعلی برای برآورده شدن حاجات و خواسته ها

از اذکار اهل ولایت، ذکر نادعلی است که به صورت‌های مختلف از صغیر و کبیر در کتاب‌ها نقل شده است.

امّا آنچه صورت نادعلی است که استاد حضرت آیت الله کشمیری فرموده این است:

«نادِ علیاً مظهر العجائب تَجدهُ عَوناً لَکَ في النّوائب کلُّ همٍّ و غمٍّ سَینجَلی بِولایَتِک یا علیُّ یا عَلِیُّ یا عَلِیّ یا اباالْغوثِ أغثنی یا ولیّ الله ادرکنی بَلُطفِک الخفیّ لا إله إلّا أنت سبحانک إنّی کنتُ مِنَ الظّالمین.»

می‌فرمودند: اگر یا علی در این ذکر ۱۰۰ بار گفته شود خوب است سید افضل حسین هندی یکی از صاحبان اجازه استاد می‌فرمود: بولایتک بعلیٍّ بعلیٍّ بعلیّ، چون علی علیه‌السلام ذات است و ولایت معلول او و ذات که علت است اهم و بهتر از معلول بولایتک است.

می‌فرمودند:

من از نادعلی خیر زیادی دیدم و هر مشکلی در نجف برایم پیش می‌آمد، می‌رفتم صحن حضرت امیرالمؤمنین علیه‌السلام چند بار می‌خواندم، مشکلم حل می‌شد.

در نجف هفده ماه نادعلی را بعد از آنکه از ایران برگشته بودم مداومت کردم.

عدد آن ۱۱۰ می‌باشد و لکن وقتی ۱۰۰۰ بار نادعلی را در یک اربعین خواندم آثار عجیبی داشت؛ و جنابش چند چیز را برای شفای مریض بر قند و یا نبات می‌خواندند، یکی نادعلی بود که بارها از لسانش شنیدم.

یک وقت فرمودند: دیشب هنگام نماز مغرب و عشاء در خانه‌مان نوری همانند نور قطار تجلی کرد. عرض شد: به چه سبب بوده؟ فرمود: از اصفهان به قم که می‌آمدم عشق به امیرالمؤمنین علیه‌السلام سبب شد نادعلی را درون ماشین می‌خواندم و مغرب اثرش در نماز ظاهر شد.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *