خانه / دعا / ختم مجرب سوره فیل برای وسعت رزق و روزی و ثروت

ختم مجرب سوره فیل برای وسعت رزق و روزی و ثروت

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به ختم مجرب سوره فیل برای وسعت رزق و روزی و ثروت پرداخته ایم. برای افزایش رزق و روزی و برکت و خیر دعا و ختم مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

ختم مجرب سوره فیل برای وسعت رزق و روزی و ثروت,ختم سوره فیل برای رزق و روی,ختم سوره فیل برای گشایش روزی,طریقه ختم سوره فیل,سوره فیل بین نماز ظهر,سوره فیل بین نماز عصر,سوره برای رزق و روزی,سوره مخصوص زیاد شدن روزی,سوره گشایش روزی

ختم مجرب سوره فیل برای وسعت رزق و روزی و ثروت

ختم سوره فیل برای گشایش رزق و روزی :

به تجربه رسیده است که بین نماز ظهر و عصر با خواندن بیست و یک مرتبه سوره مبارکه فیل از عالم غیب رزق و روزی که فکرش را هم نمی کند میرسد .بسیارمجرب و تجربه شده است.

به تجربه اینجانب رسیده بسیار بسیار مجرب

ختم های مجرب سوره فیل :

ختم برای غلبه بر دشمن :

در کتاب حیاة الحیوان آمده است:

هر گاه انسان بر کسی که از شرش می‌ترسد وارد شود کلمات «کهیعص حم عسق» را که ده حرف است بگوید و به ازای هر حرف که بر زبان می‌آورد یک انگشت از انگشتانش را ببندد از شست دست راست آغاز کند و به شست دست چب پایان برد. وقتی بدین جا رسید سوره فیل را در درونش بخواند و وقتی به لفظ «ترمیهم» رسید ده بار آن را تکرار کند و در هربار تکرار یکی از انگشتانش را که بسته شده را باز نماید. این دستور تجربه شده است.

هر گاه انسان بر کسی که از شرش می‌ترسد سوره فیل را بخواند و «طیراً ابابیل» را خواند وچون به «ترمیهم» رسید از انگشت کوچک دست چپ گرفته تا به انگشت کوچک دست راس برسد ۱۰ بار بگوید:

«ترمیهم»

و انگشتان را یکی یکی ببندد چون تمام ۱۰ تا را بست از انگشت کوچک دست راست را یکی یکی بگشاید و در هر بار بگوید:

«بحجاره من سجیل»

تا به انگشت کوچک دست چپ برسد و بعد بقیه سوره را بخواند تا تمام شود و بر آن ظالم بدمد به اذن خداوند غالب شود.

برگرفته از سایت دعاشفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *