خانه / دعا / دعایی سریع الاجابه برای ایجاد مهر و محبت بین اعضای خانواده

دعایی سریع الاجابه برای ایجاد مهر و محبت بین اعضای خانواده

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی سریع الاجابه برای ایجاد مهر و محبت بین اعضای خانواده پرداخته ایم. برای ایجاد مهر و محبت و عشق و علاقه زیاد بین خانواده دعا و مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی سریع الاجابه برای ایجاد مهر و محبت بین اعضای خانواده,دعای مجرب مهر و محبت – دعای سریع الاجابه آشتی اعضای خانواده,دعای قرآنی مهر و محبت,دعای سریع الاجابه محبت,دعای افزایش مهر و محبت,طلسم محبت قوی و آتشین,دعای قوی و موثر جهت محبت,دعای صلح میان اعضای خانواده,دعای مخصوص آشتی اعضای خانواده,دعای تضمینی برای آشتی دادن و صلح,بهترین دعای محبت,قوی ترین دعای مهر و محبت,ذکر و دعای مخصوص محبت قوی

دعایی سریع الاجابه برای ایجاد مهر و محبت بین اعضای خانواده

صرفا در امر حلال فایده دارد

آیه شریفه ذیل، ایجاد مهر محبت قوی و فوری و آشتی بین زن و شوهر مینماید.

۷ بار (هفت بار) این آیه را بر نمک بخوانید و به آن بدمید و سپس در غذا بریزید( غذا روی اجاق باشد). پس از اینکه هر دو نفر از غذا تناول کنند، ایجاد محبت و آشتی سریع و عجیب خواهد کرد.

آیه شریفه ذیل:

((زُیِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَوَاتِ مِنَ النِّسَاء وَالْبَنِینَ وَالْقَنَاطِیرِ الْمُقَنطَرَهِ مِنَ الذَّهَبِ وَالْفِضَّهِ وَالْخَیْلِ الْمُسَوَّمَهِ وَالأَنْعَامِ وَالْحَرْثِ ذَلِکَ مَتَاعُ الْحَیَاهِ الدُّنْیَا وَاللّهُ عِندَهُ حُسْنُ الْمَآبِ)) (سوره مبارکه آل عمران، آیه شریفه ۱۴)

توجه فرمائید:

در ابتدا و انتهای قرائت، سه بار صلوات بفرستید.

در غیر حلال نتیجه معکوس دارد.

برگرفته از سایت دعاشفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *