خانه / دسته‌بندی نشده / ختم مجرب قرآنی جهت شروع سال جدید با سلامتی و شادی

ختم مجرب قرآنی جهت شروع سال جدید با سلامتی و شادی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به ختم مجرب قرآنی جهت شروع سال جدید با سلامتی و شادی پرداخته ایم. برای شروع سال جدید همراه با اتفاقات خوب و شادی و سلامتی ختم مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

ختم مجرب قرآنی جهت شروع سال جدید با سلامتی و شادی,ختم هفت سلام قرآنی در شروع سال جدید برای سالی پربرکت و شفای جسمی و روحی,ختم هفت سلام قرآنی,طریقه ختم هفت سین قرآنی,ختم مجرب هفت سلام قرآنی در سال جدید,ختم هفت سین قرآنی برای شفای جسمی و روحی,هفت سلامی قرآنی کدام آیه های قرآن است

ختم مجرب قرآنی جهت شروع سال جدید با سلامتی و شادی

ختم هفت سلام قرآنی برای شروع سال جدید

سلام به همه دوستان عزیزم .روز همه شما به خیر و خوشی

و پیشاپیش سال جدید رو به همه عزیزان تبریک عرض میکنیم.

امروز گفتم مطلبی در سایت قرار بدم تا هم عیدی دوستان باشه و هم در سال جدید سالی پر از برکت و شادی باشه گره گشای همه دوستان باشه

که بهتر از این ختم برای شروع سال جدید ندیدم. که اسمش هفت سلام قرآنی است. که شما با این ختم ,شروع سال زندگیتونو با قران و سلام قرانی استارت زدید و مبنای سال جدید رو بر پایه کلام الله مجید بنا میکنید و همه امورات زندگیتونو به همین کلام الله مجید بسپارید تا گره گشا و روزی رسان و هدایت بخش زندگیتان باشد.

این ختم که معروف هست به ختم هفت سلام قرآنی یا به آن هفت سین قران هم میگویند

ختم هفت سلام قرآنی:

ابتدا اب زعفران تهیه کنید(ترکیب زعفران با اب گلاب) و اب زعفران را داخل خودنویس قرار دهید. سپس در اخرین روز یک شنبه یا پنج شنبه یا جمعه سال در ساعت مشتری این هفت سلام قرانی را در کاسه چینی اب ندیده(تا حالا استفاده نشده باشد) بنویسید و بعد از نوشتن , آب باران یا اب هفت چشمه را داخل کاسه قرار داده و کاسه را پر کنید تا همه نوشته در اب حل شود و بعد اب کاسه را داخل تنگ قرار داده و تنگ را با اب باران یا هفت چشمه پر کنید و شربت درست کنید و در هنگام سال تحویل این شربت را سر سفره همه اعضای خانواده نوش جان فرمایید.

هفت سلام قرآنی که باید بنویسید:

۱سوره رعد آیه ۲۴ : سلام علیکم بما صبرتم فنعم عقبی الدار

۲-سوره یس آیه ۵۸ : سلام قولا من رب رحیم

۳-سوره صافات آیه ۷۹ : سلام علی نوح فی العالمین

-۴ سوره صافات آیه ۱۰۹ : سلام علی ابراهیم

۵-سوره صافات آیه ۱۲۰ : سلام علی موسی و هارون

-۶سوره صافات آیه ۱۳۰ : سلام علی آل یاسین

۷-سوره قدر آیه ۵ : سلام هی حتی مطلع الفجر

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *