خانه / دسته‌بندی نشده / دعای حجاب برای پنهان ماندن و مخفی شدن از چشم دشمنان

دعای حجاب برای پنهان ماندن و مخفی شدن از چشم دشمنان

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعای حجاب برای پنهان ماندن و مخفی شدن از چشم دشمنان پرداخته ایم. برای پنهان شدن از دید دشمنان دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعای حجاب برای پنهان ماندن و مخفی شدن از چشم دشمنان,دعای حجاب و پنهان ماندن از چشم دشمنان,دعای حجاب,دعای پوشش از شر دشمنان,دعای مخفی ماندن از چشم دشمنان,دعای در امان ماندن از دید دشمنان,دعای حجاب ائمه اطهار (ع),دعای حجاب و پوشش برای مخفی شدن از شر دشمنان

دعای حجاب برای پنهان ماندن و مخفی شدن از چشم دشمنان

حجاب: دعائی است که بوسیله ی آن ائمه معصومین علیهم السلام از چشم کسانی که قصد سوء به آنها داشتند غائب و ناپدید می شدند.
سید بن طاووس گفته است:

حجاب محمد بن علی (امام جواد) علیه السلام این است:

آفریننده، با عظمت تر از آفریدگان است و روزی دهنده، گشاده دست تر از روزی خورندگان می باشد و آتش خشم خداوند که احاطه کرده و مانند ستونهای بلند، بر کشیده است، قلوب متمردین و نافرمانها را مشتعل می کند و حیله و مکر حسودان را به وسیله ی سوگند ها و احکام و دستورها و لوح محفوظ و پرده آویخته به عرش پروردگار عظیم و بزرگ ما به خودشان باز می گرداند. حجاب گرفتم و در پس پرده، نهان گردیدم و پناهنده شدم و چنگ زدم و دژ و حصن و سنگر بندی کردم به «الف، لام، میم» و به «کاف، ها، یا، عین، صاد» و به «طا، ها»، و به «طا، سین، میم» و به «حا، میم» و به «حا، میم، عین، سین، قاف» و به «نون» و به «طا، سین» و به «قاف»؛ سوگند به قرآن مجید! و همانا آن، سوگندی است که اگر بدانید و آگاه باشید، بسیار عظیم و بزرگ است! و خدای متعال، ولی و صاحب اختیار من و چه خوب وکیل و نماینده ای است.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *