خانه / بخت گشایی / طلسم تضمینی برای ازدواج و رسیدن به معشوق

طلسم تضمینی برای ازدواج و رسیدن به معشوق

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به طلسم تضمینی برای ازدواج و رسیدن به معشوق پرداخته ایم. برای ازدواج با شخص مورد علاقه و رسیده به معشوق دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

طلسم تضمینی برای ازدواج و رسیدن به معشوق,طلسم جلب محبت پسر,طلسم جلب عشق پسر,طلسم جلب مهر و علاقه پسر,طلسم احضار پسر برای ازدواج,طلسم احضار مجرب برای خواستگاری,ذکر و دعای جلب عشق پسر,طلسم احضار فوری پسر از راه دور

طلسم تضمینی برای ازدواج و رسیدن به معشوق

طلسم یهودی ستاره داوود برای جلب محبت پسر و احضار برای خواستگاری با دختر مورد نظر :

یا اگر دختر و پسری عاشق یکدیگر شده اند و خانواده ها رضایت به ازدواج ندارند برای احضار پسر به خواستگاری و رضایت گرفتن برای ازدواج این طلسم یهودی معروف به طلسم ستاره داود بسیار موثر است .

یا اگر دختری توسط پسر آسیب جنسی دیده است و پسر از ازدواج با همان دختر امتناع می کند و دختر را در معرض مشکلات خانوادگی قرار داده و دختر بخواهد با آن پسر ازدواج کندمی تواند از طلسم زیر استفاده کند .

برخی اقوام عرب ایران نیز بسیار از این طلسم یهودی بهره می بردند.

دستورالعمل به این شکل است :

برای اینکه دختری بتواند پسری را برای ازدواج و خواستگاری احضار کند باید تهیه کند یک شمع بزرگ سفید و روی آن یک ستاره داود را نقش بزند و البته باید با یک پر مرغ سیاه این ستاره را بکشد و در مرکز ستاره بنویسد:

القط الاسود

و این کار باید در نیمه های شب انجام شود زمانی که این اسم موکل یهودی را در مرکز ستاره یهود نوشتید باید شمع را روشن کنید و مراقبت کنید تا اسم موکل نسوزد و روبروی شمع بنشینید و 101بار بگویید

یا میمون ابانوخ احضار گردد فلان زاییده فلان به محبت و عشق و ازدواج فلان زاییده فلان

سپس شمع را خاموش کند و موم اطراف شمع را با گلاب مخلوط کرده و بر بازوی خود ببندد تا مطلوب سریع به محبت و عشق دچار گردد و به خواستگاری بیاید.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *