خانه / دعا / ختم و دعا برای رهایی از حاجات و دفع گرفتاری

ختم و دعا برای رهایی از حاجات و دفع گرفتاری

ختم و دعا برای رهایی از حاجات و دفع گرفتاری

امروز و در این مطلب از سایت هاروس قصد داریم ختم و دعا برای رهایی از حاجات و دفع گرفتاری به شما عزیزان گره گشای تجربه شده ای شرح دهیم که باعث می شود از سختی ها، تلخی ها و بلا ها در زندگی دور شوید و به هر چه می خواهید برسید.

ختم و دعا برای رهایی از حاجات و دفع گرفتاری
ختم و دعا برای رهایی از حاجات و دفع گرفتاری

دعای حاجت مهم,دعای حاجت فوری,دعای حاجت خیلی مهم,دعای حاجت بهایی,دعای حاجت روایی,دعای حاجت قوی و فوری,دعای حاجت روا شدن سریع,دعاي حاجت روا شدن,دعای حاجت روا شدن فوری,دعای حاجت روا شدن در شب قدر,دعای حاجت روا شدن نی نی سایت,دعا حاجت روا شدن,دعاهای حاجت روا شدن,دعای برای حاجت روا شدن,بهترین دعای حاجت روا شدن,دعای حاجت خیلی فوری,دعای رهایی از بلا ها و ادای قرض و رفع مشکلات,دعای ادای قرض و بدهکاری,دعای ادای قرض در مفاتیح,دعاي اداي قرض,دعای ادای قرض سریع,دعای ادای قرض و وام,دعاي اداي قرض فوري,دعا برای ادای قرض و بدهی,دعا براي اداي قرض و بدهي,دعا جهت ادای قرض و بدهی,دعای پیامبر برای ادای قرض و بدهی,دعا ادای قرض فوری,دعای برای ادای قرض فوری,دعای جهت ادای قرض فوری,دعا برای ادای قرض فوری,دعا جهت ادای قرض فوری.

 دعا برای رهایی از حاجات و دفع گرفتاری:

اگر کسی حاجتی مهم داشته باشد هفت  روز روزه بگیرد و هر روز دو رکعت نماز به جای آورد و در کعت اول بعداز حمد سه بار سوره مبارکه طارق در رکعت دوم بعد از حمد ده بار سوره مبارکه توحید را بخواند بعد از سلام به سجده رود و هفت بار بگوید : سُبُّوحٌ‏ قُدُّوسٌ‏ رَبُ‏ الْمَلَائِكَةِ وَ الرُّوحِ  و سر بردارد و ۹۱ بار آیة الکرسی را بخواند ( محال است که حاجتش اگر مشروع باشد بر نیاید ).

**********************

برای رسیدن به حاجات شرعی این کلمات را بگوید : يا اللَّهُ‏ يا رَحْمنُ‏ يا رَحِيمُ‏ يَا حَيُ‏ يَا قَيُّومُ‏  سپس انگشتان دست راست خویش را جمع کند بعد این کلمات را بگوید : يَا سَمِيعُ‏ يَا بَصِيرُ ُ يَا عَلِيمُ‏ يَا وَدُودُ ُ يَا مُسْتَعَانُ‏ بعد انگشتان دست چپ خویش را نیز جمع کند . سپس بگوید  کهیعص ( کاف ها یا عین صاد )  هر کدام از این حروف را که می گوید یکی از انگشتان دست راست خویش را باز کند . بعد از آن که دستش باز شد با گفتن هر یک از حروف حمعسق ( حا میم عین سین قاف )  یکی از انگشتان دست چپش را نیز باز نماید و از خداوند حاجت خویش را طلب کند . ان شاء الله به هدف خویش خواهد رسید.

برگرفته از سایت دعایاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *