خانه / دعا / دعای افزایش مشتری و رونق فروش و فروشگاه

دعای افزایش مشتری و رونق فروش و فروشگاه

دعای افزایش مشتری و رونق فروش و فروشگاه

به هر حال هر فروشنده ای دوست دارد که بیشترین فروش را کسب کند. در چنین شرایطی دعای افزایش مشتری و رونق فروش و فروشگاه می تواند نتیجه دهد. در ادامه این پست بخوانید این دعا ها را که حاجت می دهند و ثواب عظیم دارند.

دعای افزایش مشتری و رونق فروش و فروشگاه
دعای افزایش مشتری و رونق فروش و فروشگاه

دعای افزایش فروش و مشتری,دعای افزایش مشتری و فروش صوتی,دعای روز یکشنبه مسیحیان,دعای روز یکشنبه فرهمند,دعای روز یکشنبه با صدای فرهمند,دعای رسیدن روزی از غیب,دعای افزایش روزی از غیب,دعاي رسيدن روزي از غيب,دعا رزق روزی از غیب,دعا برای رسیدن روزی از غیب,دعای روزی فراوان مغازه,دعای روزی فراوان صوتی,دعاي روزي فراوان,دعای رزق روزی فراوان,دعای کسب روزی فراوان,دعای جلب روزی فراوان,دعاي رزق روزي فراوان,دعا رزق روزی فراوان,دعا برای روزی فراوان,دعای روزی رساندن.

در روایات متعددی امام جواد واسطه فیض و روزی هستند و می فرمایند كه هركسی در بحث امور مالی نیازمند شد و گرفتار گشت بوجود مقدس و منور امام جواد متوسل شود تا گره باز شود. این دعا برای پولدارشدن مجرب است و نقل شده روزی چهارده مرتبه تا ۹ روز بخواند:

اَللّهـُمَّ اِنـّى اَسـْئَلُكَ بـِحـَقِّ وَلِیِّكَ مُحَمَّدِ بْنِ عَلِی علیه السلام اِلاّ جُدْتَ بِهِ عَلَىَّ مِنْ فـَضـْلِكَ، وَ تَفَضَّلْتَ بِهِ عَلَىَّ مِنْ وُسْعِكَ، وَ وَسَّعْتَ بِهِ عَلَىَّ مِنْ رِزْقِكَ، وَ اَغْنَیْتَنى عَمَّنْ سـِواكَ، وَ جـَعـَلْتَ حـاجـَتـى اِلَیـْكَ وَ قَضاها عَلَیْكَ، اِنَّك لِما تَشاَّءُ قَدیرٌ.

پیامبر اکرم (صلی الله و علیه وآله) فرمود: من آیه اى را در قرآن مى شناسم که اگر تمام انسان ها دست به دامن آن شوند براى حل مشکلات آن ها کافى است و آن آیات دوم و سوّم سوره طلاق است:

بیشتر بخوانید  دعای قرآنی پیامبر اسلام (ص) برای ثروتمند شدن با اثر مجرب

« وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً* وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْث لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَى اللهِ فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالِغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیْىء قَدْراً».

دعای افزایش فروش فروشگاه و کسب:

اگر کسی از اهل بازار سوره مبارکه حجر را با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بنویسد و در کیسه خود نهد نقد کیسه و منافع او بسیار شود و مردم معامله با او را دوست دارند

هر کس با ایمان سوره مبارکه مومن را با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن و با حال وضو بنویسد و بر دیوار مغازه آویزان کند خرید و فروش در آن مغازه بسیار واقع شود و صاحب مغازه از کاسبی خود خیر زیاد ببیند .

برگرفته از سایت دعایاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *