خانه / برای جلب مهر و محبت و مودت / خواص و آثار طلسم نعل برای احضار معشوق و بی قراری معشوق

خواص و آثار طلسم نعل برای احضار معشوق و بی قراری معشوق

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به خواص و آثار طلسم نعل برای احضار معشوق و بی قراری معشوق پرداخته ایم. برای بی قرار کردن و احضار معشوق و محبوب خود طلسم مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

خواص و آثار طلسم نعل برای احضار معشوق و بی قراری معشوق،طلسم نعل احضار معشوق،خواص طلسم نعل اسب برای بیقراری معشوق,طلسم نعل اسب برای احضار معشوق,طلسم نعل اسب برای بازگشت معشوق,طلسم نعل برای بیقراری معشوق,طلسم نعل برای افتادن معشوق به پای شما,روش نوشتن و انجام طلسم نعل اسب احضار معشوق

خواص و آثار طلسم نعل برای احضار معشوق و بی قراری معشوق

همان طور که می دانید طلسم نعل احضار معشوق هم در بین ثروتمندان مرسوم بوده هم در بین رعایا.

طلسم نعل به تنهایی در تمام جهان از جمله ایران باستان آورنده خوش شانسی و آرامش بوده و است .

طلسم نعل احضار معشوق شما را در مرحله ای قرار می دهد که معشوق شما احساس کند بزرگ ترین شانس زندگیش دیدار شما بوده است.

اکثر مواقع بعد از اجرای طلسم نعل احضار معشوق زمانی که معشوق شما به پای شما می افتد بسیار مضطرب و دست پاچه است و اگر شما وی را به آرامش دعوت کنید این طلسم همیشگی خواهد ماند.

در طلسم نعل احضار معشوق باید از نعل آهنی سوراخ دار استفاده شود.

نعلی که برای طلسم نعل احضار معشوق در نظر دارید بهتر است زیر پای راست اسب ماده کار کرده باشد.بسیار کار آمده است و بهره ها دارد.

یک نعل واقعی فراهم کرده آن را بر چهار قسمت خط کشی کنید و در هر قسمت بعد از خواندن ۱۰۰۰ صلوات سه نقطه امتداد هم بگذارید به طوری که چهار روز به طول انجامد. طلسم را روز چهارم بر آتشی در حیاط خانه بیندازید .

باشد که بعد از احضار معشوق اینبار با رفتار و محبت متقابل به وی او را از دست ندهید. طلسم نعل احضار معشوق و طلسم احضار فوری معشوق با یخ هر دو جزو طلسم های مکمل هستند و قدرت و ماندگاری طلسم های دیگر را نیز افزایش می دهند.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *