خانه / باطل السحر و چشم زخم / دستورات + ادعیه و روش های باطل سحر و طلسم و چشم زخم

دستورات + ادعیه و روش های باطل سحر و طلسم و چشم زخم

هر کدام از عوامل سحر و طلسم و چشم زخم می تواند سبب بر هم خوردن زندگی شود، در این شرایط خواندن دعا ها و اذکار می تواند نتیجه دهد. دستورات + ادعیه و روش های باطل سحر و طلسم و چشم زخم را هم اکنون از سایت هاروس به منظور از بین بردن این انرژی ها از زندگی بخوانید.

,دعا چشم زخم برای ماشین,دعای چشم زخم قوی برای ماشین,دعای دفع چشم زخم برای ماشین,دعا چشم زخم ماشین,دعای چشم زخم صوتی دانلود,دعای رفع چشم زخم صوتی,دعا برای رفع چشم زخم صوتی,دعای رفع چشم زخم قوی صوتی,دعای دفع بلا و چشم زخم,دعاي دفع طلسم,

دستورات + ادعیه و روش های باطل سحر و طلسم و چشم زخم

دستورات + ادعیه و روش های باطل سحر و طلسم و چشم زخم,دعای رفع طلسم رزق و روزی,دعای رفع طلسم بخت,دعای رفع طلسم جدایی,دعای رفع طلسم کسب و کار,دعای رفع طلسم سرگردانی,دعا برای رفع طلسم و چشم زخم,دعا برای رفع طلسم ازدواج,

دستورات باطل سحر و طلسم بسته

برای دفع سحر نوشته و بر گردن آویزان نمایند مجرب است. بسم الله الرحمن الرحیم  عزمت علیکم بما عذیت به سلیمان انه من سلیمان و انه بسم الله الرحمن الرحیم  آهیا شراهیا بطوشیا جهارا یلمو شیا قهارا بحق کهیعص ذکر رحمه ربک عبده زکریا اذ نادی ربه نداء خفیا کما قل اعوذ برب الناس ملک الناس  اله الناس من شرالوسوس الخناس الذی یوسوس فی صدور الناس من الجنه و الناس .(بر روی کاغذ سفید و بدون خط نوشته شود)

اگر کسی را وسواس و فراموشی غالب باشد به کسی ماند که از برای او سحری کرده باشند یا چشم بد به او رسیده باشد این آیات از سوره انبیاء را جام سفید روی (مثلا ظرف چینی تازه) بنویسد و بشوید و ناشتا بیاشامد و قدرت حق تعالی را مشاهده کند. بسم الله الرحمن الرحیم اقترب للناس حسابهم و هم فی غفله معرضون ، مایاتیهم من ذکر من ربهم محدث الا استمعوه و هم یلعبون لاهیه قلوبهم و اسروالنجوی الذین ظلموا هل هذا الابشر مثلکم افتاتون السحر و انتم تبصرون قال ربی یعلم القول  فی السماء و الارض و هو السمیع العلیم. (سوره انبیاء آیات ۱ تا  ۴ )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *