خانه / باطل السحر و چشم زخم / روش و دعا برای در امان ماندن از سحر و طلسم و جادو

روش و دعا برای در امان ماندن از سحر و طلسم و جادو

در یکی دیگر از عناوین و ادعیه سایت هاروس می خوانیم روش و دعا برای در امان ماندن از سحر و طلسم و جادو را. این دعا باعث می شود که اگر فکر می کنید زندگی تان درگیر خطرات و مشکلات است، نجات پیدا کنید و گره ها باز شود. این دعا همین طور برای در مان ماندن از طلسمات نیز مجرب است.

,دعای رفع طلسم مالی,دعای رفع طلسم ازدواج,دعای رفع طلسم رزق و روزی,دعای رفع طلسم بخت,دعای رفع طلسم جدایی,دعای رفع طلسم کسب و کار,دعای رفع طلسم سرگردانی,دعا برای رفع طلسم و چشم زخم,دعا برای رفع طلسم ازدواج,دعا جهت رفع طلسم ازدواج,دعای رفع طلسم بستن بخت

روش و دعا برای در امان ماندن از سحر و طلسم و جادو

روش و دعا برای در امان ماندن از سحر و طلسم و جادو,دعا برای رفع طلسم بخت,دعای رفع شر,دعای رفع شرمزاحم,دعای رفع شر همسایه بد,دعای دفع شر فرزند,دعای دفع شر و گرفتاری,دعای رفع شر و دشمن,دعای رفع شر و دعوا,

عزیزان این دعا ها را بر اساس دستورات بخوانید که نجات بخش هستند. هاروس در دسته بندی باطل سحر و چشم زخم دعا های دیگری را نیز در دسترس شما قرار داده است.

روش در امان ماندن از طلسم با دعا و ذکر

به جهت دفع سحر پس از اتمام نماز شب قبل از اذان صبح هفت بار بگوید: بسم الله و بالله سنشد عضدک باخیک و نجعل لکما سلطانا فلا یصلون الیکما بآیاتنا انتما و من اتبعکما الغالبون (قصص آیه ۳۶) اگر ساحر را می شناسد رو به خانه ساحر کرده و هفت نوبت بخواند و نیز در مکارم الاخلاق آمده همین آیه را هفت بار بر سحر شده بخوانند.

برای در امان بودن از سحر بگوئید : اللهم رب موسی و خاصه و هازم من کاده بسحره بعصاه و معیدها بعدالعوده ثعبانا و ملقفها افک اهل الافک و مفسد عمل الساحرین و مبطل کید اهل الفساد من کادنی بسحر او بضر عامدا او غیر عامد اعلمه او لا اعلمه و اخافه فاقطع من اسباب السمو ات عمله حتی ترجعه عنی غیر نافذ و لاضار و لا شامت انی ادرء بعظمتک فی نحور الاعداء فکن لی منهم مدافعا احسن مدافعه و اتمها یا کریم. پس به درستی که هر که این دعا را بخواند ضرر نمی رساند به او سحر ساحر جنی و انسی.  

از امام رضا  از سحر سوال شد ، فرمود: آن نیز وا قعیت دارد و بدون اذن خدا اثر نکرده و ضرر نمی رساند و اگر گرفتار آن شدی دستت را تا محاذی (رو به رو  و مقابل)صورت خود بالا ببر و بخوان : بسم الله العظیم بسم الله العظیم رب العرش العظیم الا ذهبت وانقرضت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *