خانه / باطل السحر و چشم زخم / دعای دفع تمامی سحر ها و سخت ترین طلسمات

دعای دفع تمامی سحر ها و سخت ترین طلسمات

امروز و در این مطلب از سایت هاروس دعای دفع تمامی سحر ها و سخت ترین طلسمات را می خوانیم. در صورتی که می خواهید بر سخت ترین طلسمات وارده بر زندگی تان غلبه کنید و بلا ها را از بین ببرد و زندگی آرامی داشته باشید. این گونه دعا ها می توانند حاجت دهند.

,دعاي دفع طلسم,دعا دفع طلسم و جادو,دعای رفع طلسم و چشم زخم,دعای رفع طلسم مالی,دعای رفع طلسم ازدواج,دعای رفع طلسم رزق و روزی,دعای رفع طلسم بخت,دعای رفع طلسم جدایی,دعای رفع طلسم کسب و کار,دعای رفع طلسم سرگردانی

دعای دفع تمامی سحر ها و سخت ترین طلسمات

دعای دفع تمامی سحر ها و سخت ترین طلسمات,دعا برای رفع طلسم و چشم زخم,دعا برای رفع طلسم ازدواج,دعا جهت رفع طلسم ازدواج,دعای رفع طلسم بستن بخت,دعا برای رفع طلسم بخت,دعای دفع شر و بلا,دعای برای دفع شر و بلا,دعای مجرب برای دفع شر و بلا

دو رکعت نماز بخواند رکعت اول پس از سوره حمد یک بار سوره کافرون و آیه  لَا أَعْبُدُ مَا تَعْبُدُونَ  را هر چقدر می تواند تکرار کند ودر رکعت دوم پس از حمد هفت بار سوره کافرون را بدون تکرار آیه بخواند ، هرسحری برای شخص کرده باشند باطل می شود.(روز های چهارشنبه و با صدای آهسته)

هفتاد مرتبه آیه سی و سوم سوره الرحمن را به کاسه آب پاکی بخواند و به گو شه های محل کسب و جلوی منزل مسکونی خود بپاشد. آیه این است :

 يَا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَالْإِنسِ إِنِ اسْتَطَعْتُمْ أَن تَنفُذُوا مِنْ أَقْطَارِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ فَانفُذُوا لَا تَنفُذُونَ إِلَّا بِسُلْطَانٍ(هفته ای یکبار)

دعای دفع سحر و طلسمات فوری مجرب

آیه صد سوره نساء را نوشته و فرد سحر زده از گردن بیاویزد. آیه این است:

 وَمَن يُهَاجِرْ فِي سَبِيلِ اللّهِ يَجِدْ فِي الأَرْضِ مُرَاغَماً كَثِيراً وَسَعَةً وَمَن يَخْرُجْ مِن بَيْتِهِ مُهَاجِراً إِلَى اللّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ يُدْرِكْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلى اللّهِ وَكَانَ اللّهُ غَفُوراً رَّحِيماً

(با خودکار نوشته نشود.با چیزی که طبیعی است مثل زعفران یا زغال بنویسید ، مدادهای امروزی مناسب است. اگر با زعفران می خواهید بنویسید کمی زعفران را بامقداری آب جوش ذر استکان کوچک مخلوط کنید وسپس روی آن گلاب بریزید بعد از این که سرد شد می توانید با خود نویس یا با قلم های نقشه کشی {راپید یا روترینگ} بنویسید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *