خانه / باطل السحر و چشم زخم / دعای رفع سحر و دفع جادو بر زندگی دختر مجرد

دعای رفع سحر و دفع جادو بر زندگی دختر مجرد

در صورتی که در خانه دختر مجردی دارید و می خواهید سحر و طلسم را از زندگی اش رفع و حل کنید. پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که دعای رفع سحر و دفع جادو بر زندگی دختر مجرد را بخوانید. ان شاء الله که نتیجه بخش بوده و گره های پیش و روی شما را از بین می برد. همین طور این دعا را هم خود شخص و هم پدر و مادرش می توانند بخوانند.

,دعای رفع طلسم کسب و کار,دعای رفع طلسم سرگردانی,دعا برای رفع طلسم و چشم زخم,دعا برای رفع طلسم ازدواج,دعا جهت رفع طلسم ازدواج,دعای رفع طلسم بستن بخت,دعا برای رفع طلسم بخت,دعای دفع شر و بلا,دعای دفع شر همسایه مزاحم,دعای دفع شر همسایه بد

دعای رفع سحر و دفع جادو بر زندگی دختر مجرد

دعای رفع سحر و دفع جادو بر زندگی دختر مجرد,دعای دفع شر و دعوا,دعاي دفع طلسم,دعا دفع طلسم و جادو,دعای رفع طلسم و چشم زخم,دعای رفع طلسم مالی,دعای رفع طلسم ازدواج,دعای رفع طلسم رزق و روزی,دعای رفع طلسم بخت,دعای رفع طلسم جدایی

دعای دفع جادو دختر سریع الاجابه فوری

اگر کسی را وسواس و فراموشی غالب باشد به کسی ماند که از برای او سحری کرده باشند یا چشم بد به او رسیده باشد این آیات از سوره انبیاء را جام سفید روی (مثلا ظرف چینی تازه) بنویسد و بشوید و ناشتا بیاشامد و قدرت حق تعالی را مشاهده کند. بسم الله الرحمن الرحیم اقترب للناس حسابهم و هم فی غفله معرضون ، مایاتیهم من ذکر من ربهم محدث الا استمعوه و هم یلعبون لاهیه قلوبهم و اسروالنجوی الذین ظلموا هل هذا الابشر مثلکم افتاتون السحر و انتم تبصرون قال ربی یعلم القول  فی السماء و الارض و هو السمیع العلیم. (سوره انبیاء آیات ۱ تا  ۴ )

آیه وَقُلْ جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقاً ( اسراء آیه  ۸۱ ) همراه با نقش شرف الشمس  به مشک زعفران بر ظرف چینی (سفید ، تازه و مصرف نشده) نوشته و بشوید و بیاشامد اگر جمیع ساحران جمع گردند از سحر کردن او عاجز شوند…..  ب:و یا روی کاغذ زرد نوشته و یا بر روی عقیق زرد حک کند و  همراه خود نماید . (دو دستور العمل مجزا میباشد. )

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *