خانه / دعا / دعا های مجرب برای برآورده شدن حاجات و نیاز ها

دعا های مجرب برای برآورده شدن حاجات و نیاز ها

دعا های مجرب برای برآورده شدن حاجات و نیاز ها

در این مطلب قصد داریم به شما عزیزان گره گشای پرخیر و تجربه شده ای بیاموزیم که باعث می شود به مهم ترین حاجات، خواسته ها، نیاز ها در زندگی برسید و از مشکلات و سختی های مسیر زندگی نیز آسان تر عبور کنید.

دعا های مجرب برای برآورده شدن حاجات و نیاز ها
دعا های مجرب برای برآورده شدن حاجات و نیاز ها

دعا های مجرب برای برآورده شدن حاجات و نیاز ها,دعای اجابت حاجت,دعاي اجابت حاجت,دعای اجابت حاجت فوری,دعای اجابت حاجت در سه روز,دعای اجابت حاجت در ماه رمضان,دعای اجابت حاجت صوتی,دعای اجابت حاجت سریع,دعای اجابت حاجت در شب قدر,دعاي اجابت حاجت فوري,دعای اجابت حاجت هنگام باران,دعا برای اجابت حاجت فوری,دعایی برای اجابت سریع حاجت,دعا برای اجابت حاجت سریع,دعا اجابت سریع حاجت,دعای فوری برای اجابت حاجت,دعای اجابت سریع حاجات,دعاي اجابت سريع حاجت,دعای برای اجابت سریع حاجت,دعای اجابت شدن سریع حاجت,دعا جهت اجابت سریع حاجت,دعا برای اجابت سریع حاجات

دعا های مجرب برای برآورده شدن حاجات و نیاز ها

نماز کن فیکون برای طلب حاجت و برآورده شدن کلیه حاجات دنیوی و اخروی است و کثیری از بزرگان دین، آنرا تجربه نموده و بسیار موثر میدانند.

بعد از نماز صبح و در وقت طلوع آفتاب در روز جمعه دو رکعت نماز حاجت بخواند: (در رکعت اول بعد از سوره حمد، از اول سوره انعام تا پایان آیه ۹۳ (وکنتم عن آیاته تستکبرون) بخواند و سپس به رکوع رود و سجده ها را بجای آورد. در رکعت دوم پس از حمد، از آیه ۹۳ به بعد (ولقد جئتمونا فرادى) تا اخر سوره شریفه انعام بخواند و سپس قنوت بخواند و رکوع و سجده ها را بجای آورد و سلام دهد. سپس هزار مرتبه بر پیامبر اکرم (ص) و آل مطهرش صلوت بفرستد و دعا کند و حاجت بخواهد که به اذن باریتعالی برآورده و مستجاب است حتی اگر بین نمازگزار و حاجتش فاصله ای به اندازه مشرق ومغرب باشد. این نماز را به دلیل سرعت تاثیرگذاریش کن فیکون نامیده اند و البته از مجربات است و بسیاری آنرا تجربه نموده اند. اگر نمازگزار سوره انعام را از حفظ نباشد، جائز است که از روی قرآن کریم قرائت نماید.

اللهم إنی أسألک حبک وحب من یحبک وحب کل عمل یقربنی إلى حبک.اللهم اجعل عملی صالحاً واجعله لوجهک خالصاً ولا تجعل لأحدٍ فیه شیئاً

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *