خانه / بخت گشایی / دستور مجرب برای ازدواج دختران و گشایش بخت زنان

دستور مجرب برای ازدواج دختران و گشایش بخت زنان

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دستور مجرب برای ازدواج دختران و گشایش بخت زنان پرداخته ایم. برای گشایش بخت دختران و ازدواج زنان دعا و مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دستور مجرب برای ازدواج دختران و گشایش بخت زنان,نسخه مجرب بخت گشایی برای ازدواج دختران و خانم های مسن,نسخه بخت گشایی دختران مسن,دعای بخت گشایی فوری,بهترین نسخه برای بخت گشایی,نسخه قوی جهت ازدواج خانم های مسن,نسخه تضمینی برای ازدواج دختران مسن,دعای قوی برای ازدواج و بخت گشایی,نسخه سریع الاجابه گشایش بخت زنان سن بالا,نسخه معتبر جهت بخت گشایی فوری و سریع,بخت گشایی زنان و دختران و خانم های سن بالا

دستور مجرب برای ازدواج دختران و گشایش بخت زنان

خانمها زمانی که در دوره عادت قرار دارید این عمل را انجام ندهند.این عمل را در هر روز و در هر ساعتی که خودتان وقت دارید باید انجام دهید و اصلا هم نمیشه جای کسی دیگر انجام دهید.هر شخصی که میخواد بختش باز شود باید خودش این عمل را انجام دهد در یکی از روزها به فاصله هفت کیلو متر پیاده روی کنید و به یکی از امام زاده های شهر خودتون بروید.در انجا ابتدا دو رکعت نماز زیارت بخوانید و سپس ۷۰ بار سوره حمد و هفتاد بار سوره فلق و هفتاد بار صلوات و هفت بار آیه الکرسی بخوانید و بعد حاجت بخواهید

و سپس مبلغ هفت هزار تومان وجه نقد در امام زاده قرار دهید.بعد به منزل بروید.در حین برگشت لزومی نداره پیاده به منزل بروید.میتوانید یا با وسیله نقلیه برگردید یا پیاده روی .بستگی به خودتان داردو از آن روز به بعد تا ۲۱ روز ذکر زیر را بعد از نمازهای واجب سه بار بخوانید که در روز پنج بار نماز میخوانید که در کل میشود ۱۵ بار شما این ذکر را روزانه میگوئید.

ذکر این است:

یا عَلامَ الْغُیُوبِ یَا غَفَّارَ الذُّنُوبِ یَا سَتَّارَ الْعُیُوبِ یَا کَاشِفَ الْکُرُوبِ یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ یَا طَبِیبَ الْقُلُوبِ یَا مُنَوِّرَ الْقُلُوبِ یَا أَنِیسَ الْقُلُوبِ یَا مُفَرِّجَ الْهُمُومِ یَا مُنَفِّسَ الْغُمُومِ

قاعده:

قبل از اینکه به امام زاده بروید غسل کنید.به نظر بنده, بهترین زمان بعد از اتمام دوره قاعدگی خانمها است. و بعد از اتمام دوره غسل میکنید و یک دست لباس تمیز بپوشید و بعد به فاصله هفت کیلومتر پیاده تا امام زاده بروید.اگر هم بیش از هفت کیلومتر شده مشکلی نیست.

بعد از برگشت از فردای آن روز حتما به مدت ۲۱ روز, ذکر فوق را بعد از نمازهای واجب سه بار میگویید.چون دقیقا بعد از دوران قاعدگی شروع کردید حتما تا ۲۱ روز مشکلی ندارید.

روز بیست و دوم یک بسته خرما بگیرید و به همان امام زاده بوید.(بستگی به خودتان داره یا میتوانید پیاده بروید یا با وسیله) و خودتان با دست خودتان بسته خرما را بین مردم پخش کنید.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *